C מעושן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • C מעושן
    שני
    21/05/2008

    היי מישהו יכול לעזור לי להבין איך עושים C מעושן יש לכם אולי תמונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    C מעושן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה...

    רינת פלג
    21/05/2008

    קצת אימון וזה יצא לך כמו שצריך....

    איפור מעושן הוא בעקרון איפור שגבולותיו לא כל כך ברורים - כלומר - מטושטשים. הוא יכול להיות זויתי וחתולי (כמו של נינט) או עגול (כמו למשל שהיו הולכים בשנות ה-20).
    האיפור הקלאסי של נינט הוא אכן שחור ויש בו גם אפור. התחילי בהנחת מייק-אפ / קונסילר על גלגל העין, ופדרי.
    ואחר מכן הניחי צללית שחורה / אפורה על השליש החיצוני של העפעף, והגבול העליון הוא קפל הבננה (מן שקע כזה שתזהי שכתגעי בו - זה מעל האישון אבל בעין עצומה כמובן יהיה לך יותר קל).
    בעזרת מברשת איפור מתאימה מטשטשים את הגבולות של הצללית וחוזרים שוב על התהליך אם הצללית התפזרה או "נעלמה" קצת.
    על גלגל העין מניחים צללית באפור בינוני ומטשטשים את המעברים שבין שתי הצלליות על מנת שלא יראה חד מידי.
    בחלק הפנימי של העין (הזוית הפנימית) נהוג לשים צללית בהירה מאוד (אפילו לבנה) כדי לתת אור באיזור העיניים וכדי להרחיקן מעט אחת מהשנייה.

    את יכולה כמובן ליצור את המראה הזה עם כל צבע שאת רוצה ובתנאי שיהיה אחד כהה (לזוית החיצונית) ואחד בינוני לגלגל העין.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר קטן לגבי התמונה

    דקלה
    08/08/2008

    האיפור מהמם אבל נוגד למה שהסברת. בזווית הפנימית של העין הניחו צללית כהה גם ורק באמצע בהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי דקלה,

    רינת פלג
    09/08/2008

    התמונה באה להמחיש את עניין ה"סי" והעישון ולא את עניין הצבעים והגוונים. צבע וגוון הם עניינים מאוד אינדיבידואליים. יש מצב שהצבעים והגוונים שבתמונה בכלל לא מתאימים למי ששאלה את השאלה.

    מה שנקרא להמחשה בלבד....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו