איפור לייט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפור לייט
    מורן
    29/05/2008

    היי!
    אני מחפשת שני דברים מסויימים והמבחר הקיים מאוד מבלבל...
    הייתי רוצה קונסילר שהוא אינו חוסם נקבוביות למטרת כיסוי נקודתי (לא הקונסילרים עם המברשות שקשה למרוח על נקודות) של חטטים שנשארו מאקנה
    אני יודעת שאין קונסילר נטול שומן אבל אם הוא לא יגרום לאקנה זה יספק אותי... כרגע אני משתמשת בעיפרון קונסילר של קליניק אך מפריע לי שרשום שהוא "טיפולי"
    ובאותה רוח, אני מחפשת סומק קליל שהוא לא חוסם נקבוביות ושאפשר לשים אותו על עור מבלי למרוח קודם קרם (אני לא שמה לחות על הלחיים) מבלי שיגרום לאקנה - שמעתי על סומק מינרלי חדש של לוראל או לנקום או משהו

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפור לייט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מורן!

    רינת פלג
    29/05/2008

    ראשית, אני ממליצה לך לא להתאפר "נקודתי" אלא להניח בסיס מלא כמו שצריך. זה לא יסתום נקבוביות או משהו, אבל ייתן לעור שלך מראה אחיד, חלק ונקי. דרך אגב, גם מייק-אפ כבסיס מלא יכול להיות קליל ונושם, ולא תמיד חייב להיות חרסינה ו"שפכטל" כמו שמקובל לחשוב...
    מילוי חטטים אפשר לעשות גם עם מייק-אפ מוצק ולא רק עם קונסילר, ולכן חשוב לי שתפרטי, אם את יכולה, מהן המטרות לשמן את מעוניינת בקונסילר. אם זה רק לחטטים, אז גם המייק-אפ שתניחי כבסיס יעשה את העבודה כמו שצריך. אני באופן אישי, לא מחבבת קונסילרים בגלל המרקם השומני שלהם. במקום קונסילר, אני משתמשת במייק-אפ בגוון המתאים - תלוי מה המטרה שלי.
    מבחינת סומק, יש מגוון רחב מאוד של סמקים. הם לא סותמים את הנקבוביות ומאפשרים לעור שלך "לנשום". כל מה שצריך, זה לבחור את הגוון המועדף עלייך.

    אשמח אם תיצרי איתי קשר במייל ואוכל לסייע לך עם חברות ספציפיות. נהלי הפורומים מונעים מאיתנו לפרסם כאן מוצרים מסחריים, ולכן בעניין הזה נעבור למייל פרטי.

    יום טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקירתי,

    רינת פלג
    31/05/2008

    המייל שלך הגיע ללא כתובת, ככה שאני לא יכולה להחזיר לך תשובה....

    שלחי לי מייל נוסף עם הכתובת שלך בנושא או משהו, או שתתקשרי אלי ואשמח לענות לך על הכל...

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו