רחלי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רחלי?
    קרן
    31/05/2008


    אני בת 25 ומשתמשת בוקר וערב בסבון פנים, מי פנים, קרם פנים לעור רגיל וקרם עינים (כולם של קליניק מסדרת שלושת השלבים).
    האם אני צריכה קרם פנים נפרד ללילה? והאם לשים ממנו גם על הצוואר והמחשוף?
    יש לי כבר קצת סימנים במצח ובצידי הפה...
    בנוסף אני שמה פעם בשבוע מסיכת ניקוי עמוק ופעם בשבוע קרם פילינג.

    האם ישנם מוצרים יותר זולים באיכות טובה?
    חברתי הייתה אצל רופא עור שאמר לה שיש כאלה שאיכותם טובה ושרוב החברות הקוסמטיות
    מוכרות לוקשים במאות שקלים...
    וגם קראתי שבכלל רוב המרכיבים בקרמים של חברות קוסמטיקה לא באמת משפרים את מראה העור למרות שכך מובטח. רק מרכיב רטין A שעושה קילוף (או משהו כזה).

    בקיצור אני קצת מבולבלת. אני מאוד רוצה לשמור על העור שלי ותמיד אפשר להשתפר אבל האם זה צריך לעלות כל כך הרבה??? ומה מתאים לגיל שלי (אולי אני עושה יותר מידיי ופוגעת בעור?)

    אציין כי העור שלי רגיל עד מעורב.

    תודה רבה רבה!!



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רחלי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן היי,

    רינת פלג
    01/06/2008

    אומנם לא רחלי אבל אני יכולה לעזור לך.

    צרי איתי קשר במייל, ואל תשכחי לציין את כתובת המייל שלך כדי שאוכל לחזור אלייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו