תעזרו לי בבקשה להיראות טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תעזרו לי בבקשה להיראות טוב
    ליזה
    08/06/2008


    שלום
    הנני בת 27.5 בעלת עור שחום (לא כהה מידי וכן לא בהיר) .
    כן העור הוא רגיש ושומני , הנני מחפשת ייעוץ לאיפור מתאים וטיפוח עצמי נכון באזור חיפה והצפון וכן איזה מוצרים לקנות בכדי להתאפר נכון
    אשמח אם מאד אם תעזרו לי כי כל הפניות שלי לקוסמטקאיות לא תרמו לי רבות
    ליזה.
    תודה
    ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ליזה,

    רינת פלג
    10/06/2008

    אין ספק ששגרת טיפוח נכונה היא הבסיס לעור פנים מדהים ולמראה כללי יפה, נקי ומטופח.

    מבחינת מייק-אפ, אני ממליצה לך לגשת לסניף של "מאק" בגרנד קניון (אם אני לא טועה) והם יתאימו לך שם מייק-אפ (פשוט יש להם קשת רחבה מאוד של גוונים וככה תוכלי להתאים "בול" את הגוון המתאים לך).
    מבחינת צלליות אני ממליצה לך להשתמש בצלליות במרקם משי (טיפה מבריקות) או מבריקות שמגיעות באבקה. הן יחמיאו לך מאוד.
    מבחינת צבעים מסויימים זה כבר קצת קשה כי אני צריכה לראות תמונה שלך. אם יש לך בהישג יש, אשמח אם תשלחי לי למייל ואעזור לך בשמחה!
    [email protected]

    יום נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו