איפור..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפור..
    ...
    11/06/2007

    כמה שאלות לי אליכן:
    1. מה אני יכולה לשים בעין כדי להבליט אותה?? אני יודעת שיש את האופציה של עיפרון שחור על הקו התחתון של העין אבל שמעתי שזה מקטין... ולי יש עין קטנה... (ד"א אני שמה מסקרה)
    2. אולי אתן יכולות לתת לי המלצה לצבע של צללית שתתאים לי ואיך למרוח אותה?! אני בהירה והפנים שלי די עגולות וצבע העין שלי הוא חום כהה מאוד..
    3. מה האופציות להסתרת שקיות שחורות מתחת לעיניים?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפור..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה תשובות...

    שירה אוחיון
    11/06/2007

    לגבי העפרון השחור, הוא אולי מקטין אבל מאוד מבליט. העיין אולי תראה קטנה, אבל הרבה יותר מלוכסנצת ומודגשת...
    מבחינת צלליות כל צללית יכולה להתאים לך כי גוון העיניים שלך הוא דיי ניטרלי. צלליות חומות זהובות ברונזה מאוד אופנתיות היום את יכולה לנסות אותם (הם בדרך כלל גוונים שיכולים להתאים לגוון עור כשלך אם הם כהים)
    אם העיין שלך היא קטנה, מומלץ למרוח את הצללית הכהה על קו הריסים ולטשטש כלפי מעלה, אם בא לך לשלב עוד גוון מקומו יהיה על שקע העין. חשוב לציין שמתחת הגבה רצוי להניח צללית בהירה.

    לגבי שקיות מתחת העיניים קונסילר יכול לפתור את הבעיה, גם המייק-אפ שלך יכול לטשטש את זה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו