מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה הטיפול הכי טוב-13/06/2008
לעור פנים יבש???
מה כדאי לשים על הפנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר והאם יכול להיות
-13/06/2008שגבות לא יצמחו כמו שהיו קודם..?אני רוצה גבות עבות יותר ולי נראה שכבר שבועיים בערך השיער נשאר אותו דבר(גדל , אבל לא מספיק )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעניין הגבות
רינת פלג13/06/2008כמו כל שערה בגופנו, אחרי שמורטים אותן כמה וכמה פעמים (כמו שבד"כ קורה עם הגבות...) הזקיקים של השערות (ה"בית" בו יושב שורש השערה מתחת לעור) "מבינים" שאין להם סיבה להשקיע ולאט לאט השערות לא צומחות יותר.
אם את מסירה שיער בשעווה (ואם עברת את גיל 25 בערך...), בוודאי שמת לב שיש מעיין "קרחות" במקומות שונים וזה בדיוק בגלל אותה הסיבה.
השערות בגבות מאוד רגישות, ולכן מי שמורטת הרבה מגבותיה בצעירותה, תישאר בבגרותה עם גבות שלא בהכרח יתאימו לה. לתשומת ליבך....
שבת שלום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאאאאאאאאאאאאא
-13/06/2008אני לא מאמינה:-\
אני בת 18 ומרטתי אולי 4-5 פעמים.....בפעם הראשונה שעשיתי היא בכלל לא עשתה לי אותם טוב!
עכשיו הגבות שלי נתקעו שאחת עבה יותר....
מה הגבות שלי נהרסווווו ????אוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש לא,
רינת פלג14/06/2008אין צורך להילחץ..... השערות בגבות קצת יותר איטיות משאר השערות בגופנו...
עזבי אותן בשקט ותני להן לצמוח. אני מכירה מישהי שמרוב שאין לה צמיחה היא מסדרת גבות רק פעם בחצי שנה, וגם זה רק כי לא נעים לה מעצמה....
תני להן לגדול. יהיה בסדר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממ אוקיי
-15/06/2008אני שונאת לראות אותן לא מסודרות, אבל הרגעת אותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לגבות
ליטל01/07/2008אשמח להציע לך פתרון זמני עד שהגבות יגדלו...יום טוב ליטל.0503101012
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעור פנים יבש
רינת פלג13/06/2008עד שרחלי תענה לך, עור פנים יבש צריך טיפול של קרם לחות שומני יותר, משום שהוא צריך הזנה "מאסיבית" יותר מעור רגיל.
זה לא מחליף כמובן תשובה של רחלי שמבינה בזה קצת (קצת הרבה....) יותר ממני....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגולשת ששאלה על עור יבש
רחלי אלמקייס17/06/2008באופן עיקרוני עור יבש הוא עור שזקוק להנה אבל יתכן שמדובר ביותר מכך תני לי אינפורמציה אילו נתונים נוספים יש לך בעור ובת כמה את?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנתונים נוספים כמו ?
-04/07/2008אני בת 18 אגב יש לי גם טיפ טיפה נמשים ואיזה 4-5 נקודות חן וזה ממש מגעיל. מזה אפשר להפטר קצת<?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגב
-04/07/2008הלכתי לקנות קרם לחות לפני כמה ימים, לקחתי של לוריאל...והדיילת בניו פארם אומרת בכלל שאני לא צריכה..חבל לקנות, יש לי עוד עור צעיר וכאלה...ואני מסרבת להשתכנע. זה חובה לא?תגידי, מה עם קרם לילה בגיל שלי? זה נחוץ?או שלא צריך..סתם מיותר? תוכלי להמליץ לי על סבון לניקוי עור פנים יבש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעור צעיר
רינת פלג07/07/2008לא יישאר צעיר אם לא תטפחי אותו כבר עכשיו. אני באופן אישי, עם קרמים מגיל 12 ואין ספק שהיום אני רואה שהם עשו את העבודה (אני בת 29 ומשווה את העור שלי לעורן של בנות גילי).
אין ספק ששתי דקות בכל בוקר ושגרת טיפוח נכונה עושים את העבודה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעל פי מה קבעת שיש לך עור יבש?
שני וייס אור-07/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)