מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קונסילרריבה13/06/2008
ערב טוב
רציתי לדעת עם את הקונסילר שמים על העינים ומתחתן לפני המיקאפ או שקודם מיקאפ ואחר כך קונסילר. כל אלד אומר משהוא אחר אז מה באמת נכון.
ומה ההבדל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
סיגלי14/06/2008קודם כל מורחים את הקונסילר ולאחר שמים את המייקאפ!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לקונסילר
ריבה14/06/2008צוהרים טובים
מי זו סגלי היות ואני רואה שרינת עונה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לסגלי
ריבה14/06/2008לא הבנתי לא מה התכוונת ומה האם את קומטיקאית או שבמקרה את יודעת אם את לא אז שרינת תענה לי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלריבה
סיגלי14/06/2008אני במקרה יודעת ,ולכן עניתי לך,לא נתתי תשובה במקום רינה אלא החלטתי לעזור לך משום שקראתי את שאלתך,לא רק קוסמטיקאית יודעת זאת כמו ששאלת,אני מתאפרת כבר המון זמן,ולמדתי המון דברים על איפור וטיפוח ,מקווה שעזרתי לך,ובטח לרינה יהיה גם מה לומר ,שבוע טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנות יקרות אין צורך להתווכח על זה,
רינת פלג14/06/2008הפורום אומנם בניהולי, אבל כל אחת אחרת שיש לה ידע, בין אם מקצועי ובין אם מחייה האישיים, מוזמנת לענות.
בכל מקרה, אני תמיד אתן את התשובה המקצועית הרלוונטית..
שבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לסגלי
ריבה15/06/2008ערב טוב
סליחה ושיהיה גם לך שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי ריבה,
רינת פלג14/06/2008שבוע טוב!
מייק-אפ וקונסילר לא באים אחד על השני, ולכן בעניין "מה קדם למה" זה לא כל כך משנה כל עוד את מקפידה על המיקום הנכון של כל אחד מהתכשירים.
את הקונסילר צריך להניח על העפעף העליון ומתחת לעיניים והוא מהווה בסיס לאיפור העיניים. את המייק-אפ מניחים על כל שאר הפנים.
ההבדל בין קונסילר למייק-אפ הוא במרקם ובהרכב הכימי. הקונסילר שומני יותר משום שהוא מיועד לאיזור העיניים שבו יש עור דק ויבש מאוד.
רק שימי לב שאת מטשטשת את ה"גבול" שבין המייק-אפ לקונסילר כדי שלא יצא מצב שיש לך שני "פנסים" בהירים סביב העיניים...
לשאלות נוספות, אני כאן כמובן....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)