איפור ועדשות מגע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפור ועדשות מגע
    מנאר
    27/06/2008

    שלום רב יש לי משקפיים לראייה... בתקופה הזו אני מתכוונת לשים עדשות מגע חודשיות לראייה מרחוק... שמעתי שאסור למרוח עיפרון על קוו הריסים הפנימי כלומר בתוך העיין כי זו מלכלך את העיין וגורם לנזק... האם זה נכון???? עכשיו אני לא יודעת איך להתאפר??? ואיפה לשים את העיפרון שהייתי מורחת אותו בתוך העין??? כשהיו לי משקפיים הייתי מתאפרת כמו שאני רוצה!!!!!!!!!!!!!!!! בקשת ממך עזרה.. תודה מראש.. מנאר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפור ועדשות מגע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא לדאוג

    לילי
    27/06/2008

    שלום מנאר לי ולחברת שלי יש עדשות כבר שנים כולנו מתאפרות איפור עיניים מסקרה, אייליינר, עפרון וצלליות וכלום לא קורה אם את מתאפרת בצורה הנכונה. לנקות את העדשות בתדירות גבוהה זה נכון מהאיפור מצטבר לכלוך על העדשות שיפריע לראיה ויכול לגרום לדלקות זו פעולה פשוטה לנקות את העדשות לשאול את האופטימטריסט. תהני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מנאר,

    רינת פלג
    28/06/2008

    כמו שכבר ענו לך, אין בעייה של איפור עם עדשות מגע.

    מה שכן, את חייבת להתאפר אחרי הנחת העדשות, משום שאם תתאפרי קודם את עלולה להכניס המון לכלוך לעין אם "תפספסי" קצת את האישון ותגעי בצלליות....

    קודם עדשות, אח"כ איפור. חוץ מזה, שום בעייה מיוחדת, את יוכלה להתאפר כרגיל, כולל עפרון בתוך העין.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו