כמה שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות
    לין
    27/06/2008

    - נגמר לי בידיוק הסבון לפנים של לוריאל פיור זון..הוא היה נחמד לא יודעת עם טוב כי לא ניסיתי אחרים. יש לי את כל הסדרה של המי פנים ג'ל גרגרים שאמרו לי לא להשתמש בו..וקרם לחות. זה בסדר אם אני יקנה של חברה אחרת נכון? איזה את ממליצה לקנות? - אני בת 14 לא מתאפרת..רק איזה פעם בחודש עיפרון שחור זה יפה והכל אבל הוא נמרח יש לי עיפרון סתם שקניתי ב 10 ש"ח אולי בגלל זה הוא נמרח..על איזה את ממליצה? - ועל איזה מסקרה את ממליצה? תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי לין,

    רינת פלג
    28/06/2008

    אין שום בעייה בהחלפת מוצרים של חברות הטיפוח השונות. להיפך, אם את לא מרוצה במיוחד ולא ראית שינוי בעור, אז אני ממליצה לך להחליף.

    מבחינת עפרון בתוך העין. כל עפרון, ולא משנה כמה הוא עלה, ימרח לך אחרי שעה בתוך העין, כי העין היא איזור רטוב ולח, וכל מצמוץ מוריד עוד קצת מהעפרון. אני מציעה לך לשים צללית שחורה מעל העפרון, והיא תקבע לך אותו להרבה יותר זמן ממה שאת רגילה. אני יודעת שזה נשמע מוזר לשים צללית בתוך העין, אבל תנסי. שני מצמוצים וכל מה שנכנס לך בטעות יצא משם.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו