מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרם לילה או יוםחגית01/07/2008
שלום רב, רציתי להתייעץ מה יותר חשוב לשים קרם בלילה או ביום? ביום בדרך כלל אני שוכחת וגם זה גורם לי לתחושה לא נעימה אם חם ובלילה יותר מסתדר לי, האם קרם לילה באופן קבוע יכול להיות תחליף לקרם יום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחגית
ליטל01/07/2008אשמח להסביר לך משמעות השימוש בקרם לחות הן ביום והן בלילה.הטלפון שלי 0503101012,ליטל.יום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליטל
רינת פלג01/07/2008אם יש לך תשובה נשמח לשמוע אותה כולנו, רק זכרי שלא מפרסמים מוצרים ספציפיים בפורום, ושמרי על כללי הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחגית היי,
רינת פלג01/07/2008במשך הלילה העור, כמו הגוף, נח. קרם לילה "כבד" יותר ונועד להזנה עמוקה יותר.
משך היום, הקרם מזין את העור וקרמים בעלי מסנן קרינה גם מגינים עליו מקרינת השמש. יש תועלות רבות לקרם יום ולילה, ואני מציעה שתמתיני לרחלי לתשובות מקצועיות יותר.
אני באופן אישי לא משתמשת בקרם לילה, הם מאוד "כבדים" לי.... אני מסתפקת בקרם יום, קרם עיניים, ניקוי פנים יסודי כמובן פעמיים ביום לפחות, פילינג יומיומי, ומסיכה סופחת שומנים פעם-פעמיים בשבוע. דרך אגב, אף פעם לא קלעו בול לגיל שלי. תמיד נותנים לי 5 שנים פחות, אז אני מניחה שזה בהחלט עושה את העבודה, והבחירה צריכה להיות איזו חברה לקנות (איכות) ולא כמה מוצרים לקנות .....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)