שאלהה חשובהה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלהה חשובהה
    נועה
    16/07/2008

    יש לי מגירה מלאה במוצרי איפור: פודרה, צלליות, ליפגלוסים ושפתונים.. דברים שישובים אצלי בחדר שנים מבלי שהשתמשתי בהם אפילו פעם אחת.. לאחרונה התחלתי להתאפר קצת ורציתי לדעת עם שימוש במוצרים הללו עלול להיות מסוכן שכן הם נקנו לפני מספר שנים או בטוח? חשוב לציין שהמוצרים כולם במצב מעולה במגירה מוצלת, נטולי אבק ובקופסאות סגורות... תודה=)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלהה חשובהה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי נועה,

    רינת פלג
    16/07/2008

    אם המוצרים לא היו במצב של שינויים קיצוניים מחום לקור (במקלחת למשל), והריח שלהם כרגיל, אין בעייה להשתמש בהם. אם המרקם של המוצר או ריחו משתנה, זה הזמן לזרוק לפח..... על המוצרים יש, מאחור בד"כ, ציור קטן של קופסה ועליו מספר (בד"כ 6, 12, 24, או 36). המספר הזה מציין את מספר החודשים שהמוצר בטוח לשימוש מיום הפתיחה. שימי ך מדבקה על כל מוצר, מה פג התוקף שלו, וככה תהיי בטוחה יותר לפעמים הבאות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו