מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה אחרת..בת 1726/07/2008
עור הפנים שלי אולי יבש אולי רגיל אולי שמן לא יודעת... יוצא לי פצע פה פצע שם, בעיקר אם אני נסחפת בשוקולד אז יצא לי שתיים שלוש אולי.. אבל מה שאני לא אוהבת בפנים שלי זה שיש לי נמשים וכמה נקודות חן ואני שונאת את זה. אני לא רוצה להסתיר במייקאפ, יש דרך אחרת להסתיר את זה..???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ממש....
רינת פלג27/07/2008אין היום שום דרך להסתרה, פרט למייק-אפ ואיפור נוסף.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקונסילר?
בת 1728/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם לא.
רינת פלג28/07/2008קונסילר הוא מאוד בעייתי' במיוחד בעור שמן, והוא מחייב קיבוע בפודרה. אם נניח קונסילר בנקודות בעייתיות, ומעליו פודרה (אחרת אחרי שעה הוא כבר לא יהיה שם...) זה כבר ייראה לא טוב, כי יראו שיש נקודות שמאופרות ויש נקודות שלא. הפתרון הוא היחיד הוא הסתרה, כמו שצריך, עם בסיס מלא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגע רגע רגע
בת 1728/07/2008העור שלי הוא עור שמן?? יוצאים לי פצעים פה ושם..אבל.. קשה חוץ מזה לקבוע רק על פי זה, נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא אמרתי שהעור שלך שומני...
רינת פלג28/07/2008אמרתי שקונסילר הוא בעייתי על עור שומני. יש הבדל.
אם העור שלך שומני או לא אני ממש לא יכולה להגיד לך בלי לראות אותך...
ההמלצה בעניין ההסתרה היא אותה המלצה. אי אפשר להסתיר "פה ושם". זה לא נראה טוב, ובאור יום, כשיוצאים החוצה, זה נראה כמו נקודות נקודות של איפור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהישנם קונסילרים טיפוליים
גלי Blush04/08/2008כנסי לסופר פארם ובקשי קונסילר המתאים לפצעונים. ישנם הרבה קונסילרים מטפחים,
המכילים רכיבים העוזרים לפצעון להחלים ומייבשים אותו ובאותו זמן מסתירים אותו היטב גם ללא מיק אפ ופידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל קונסילר מייבש פצעונים,
רינת פלג05/08/2008בגלל ההרכב הכימי שלו.
יש כאלה שיותר מהר ופחות מהר, אבל זה כבר בדיוק כמו להשוות איכויות של חברות איפור שונות.
אני, באופן אישי, לא הייתי קונה איפור בסופרפארם, בין היתר בגלל שהדיילות שם ימכרו לכן מה שהן ירצו רק בגלל העמלות שהן ירוויחו מהמכירה (לא כולן כמובן, תמיד יש יוצאים מן הכלל), וכבר היו מקרים ואפילו רבים לצערי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרינת סליחה אבל את טועה.
ל'05/08/2008נערה בת 17 , את הנקודות חן מנקה ד"ר אילן זמיר. ואת הכתמים,כולקוסמטיקאית טובה בעזרת פילינג, אני עשיתי את זה אחרי חיפוש מעמיק אחרי רופאים וקוסמטיקאיות, היו לי 4 נקודות חן שטוחותבפנים וד"ר זמיר הסיר לי אותם בעזרת משחה כזו, הנקודות חן נושרות אחרי שבוע בערך בלי צלקת או כול דבר נוסף כזה. הייתי בפאם קליניק בת"א והקוסמטיקאית עשתה לי פילינג והנמשים התנקו לי, אז יש עוד תקווה חחח1 בהצלחה=)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקראי טוב את השאלה
רינת פלג05/08/2008ותראי שהיא הייתה בעניין של הסתרה ולא הסרה לצמיתות.
מן הסתם אני קוראת את השאלות לפני שאני עונה עליהן....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)