איפור מעושן..עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפור מעושן..עזרה
    דקלה
    08/08/2008

    שלום אני בת 28 ויש לי החודש יותר מדי חתונות(שיהיה רק במזל) ואין לי אפשרות כל חתונה לרוץ למאפרת מקצועית ואני מאוד אוהבת איפור מעושן אז....למדתי עצמאי דרך האינטרנט והאמת שמפעם לפעם זה משתפר.רק יש בעיה אחת שאחרי שאני מנקה פנים מייקאפ פודרה סומק ואיפור עיניים מתחת לעיניים ובלחיים העליונות הכל מתלכלך לי בצללית פשוט נפלו פירורים.אז מה עושים???כי כבר יש מייקאפ פודרה וסומק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפור מעושן..עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי דקלה,

    רינת פלג
    09/08/2008

    את יכולה פשוט לעבוד "הפוך על הפוך"... הניחי בסיס מושלם רק על העפעפיים, ואחרי שסיימת "ללכלך", נקי במגבון והניחי בסיס מושלם על כל הפנים.

    אם את עדיין מעדיפה להניח קודם כל בסיס מושלם ורק אח"כ עיניים, אז השתדלי לעבוד בכמויות קטנות. כל פעם ממש מעט צללית, כדי שבאמת לא יפלו שאריות.

    מנסיון, הרבה יותר מהיר ופשוט לעבוד קודם כל על העיניים ורק אח"כ על הבסיס.

    בהצלחה, ובאמת רק בשמחות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו