C מעושן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • C מעושן
    בינה
    17/08/2008

    שלום קראתי את ההסבר לגבי צורת איפור זו אך עדיין לא הבנתי 1.אם שמים את הצללית הכהה בשליש החיצוני של העפעף איך יוצא שצללית ממשיכה החוצה מזוית העין? 2.האם שמים את הצציל הזו רק על עפעפ שמכסה את העין ולא תחת גבה? 3.מלא הבנתי כ'כ לגבי גבול עליון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    C מעושן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בינה,

    רינת פלג
    18/08/2008

    הצללית יוצאת מגבולה החיצוני של העין כי אנחנו נטשטש אותה ככה שתצא בצורת שפיץ בחלק הזה.

    את הצללית אנחנו מניחות על שטח גלגל העין, והיא אינה מגיעה לאיזור עצם הגבה (שם נניח צללית בהירה אחרת ללא קשר לאיפור העין עצמו).

    הגבול העליון של הנחת הצלית הוא בעצם "שקע הבננה". זה השקע שיש לנו בצורת קשת ומסמן את ה"קו" העליון של העין. אחרי שהנחנו את הצללית עד הגבול הזה, אנחנו רק מטשטשות כלפי מעלה, ומאחדות את הטשטוש עם הצללית הבהירה שהנחנו על עצם הגבה.

    מקווה שעכשיו זה קצת יותר ברור...

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו