שלום, שאלה בקשר לאיפור עיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום, שאלה בקשר לאיפור עיניים
    גלית
    25/06/2007

    היי, יש לי עיניים בצבע ירוק בהיר והעיניים שלי שקועות (או כמו שאני אוהבת לקרוא להם- עיניים בוכיות) וקטנות.
    רציתי לדעת איך אני יכולה להתאפר באיפור לא כבד מדי שיתאים לגיל שלי (17.5) כדי שהעיניים שלי יראו יותר גדולות וכדי שיהיו יותר "מורמות".

    ויש לי עוד שאלה- מה אני יכולה לעשות כדי "להקטין" את האף עם איפור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור עיניים

    שירה אוחיון
    27/06/2007

    בגלל שהעיניים שלך קטנות, אני ממליצה פחות להתעסק עם החלק העליון. זאת אומרת להניח על החלק העליון צללית טבעית כל שהי ולהתרכז יותר בתיחום התחתון. הצבע לתיחום יכול להיות בכל צבע שתבחרי רק חשוב שלא יהיה עבה מדיי ושיזרום עם הצורה של העיין (לא לעשות קו ישר מתחת העיניים) בנוסף אני ממליצה לך לשים מסקרה (בלי להתקמצן) וגם עפרון שחור בתוך העיין. נכון, יש אומרים שהוא מקטין אבל הוא מאוד מבליט. אז אולי העיין לא תראה גדולה, אבל היא תראה מאוד מודגשת.

    לגבי האף, בחרי צללית חומה טבעית בגוון שהכי דומה לגוון העור שלך ולא מבריק ותניחי אותה בצידי האף (מעל הנחיריים) צריך מיומנות לסוג הצללה כזו, ולכן יכול להיות שבפעמים הראשונות זה לא יראה כל כך טוב...
    בהצלחה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי תודה :-)

    גלית
    28/06/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו