מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניקוי הפנים:)19/08/2008
סליחה שאני משגעת אותך נגיד שהעור פנים שלי הוא באמת מעורב ואני רוצה לקנות סבון לניקוי הפנים...מה לא צריך להיות בו?? אני יודעת שלפעמים עדיף שלא יהיו חומרים מסוימים או משהו כזה ואיך אני אדע שזה באמת סבון טוב??הוא אמור לנקות גם את האזור השומני??? קרם לחות לעור מוערב בגיל 18...על מה את ממליצה??איזה חברות? יש לי אחד של לוריאל...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ושאני הולכת לקוסמטיקאית
:)19/08/2008ואני מבקשת ממנה שתבדוק לי את סוג עור הפנים כמה זה זה אמור לקחת..?לוקחים על זה כסף בדרך כלל..ברור, נכוI?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה באמת והכי חשוב
:)19/08/2008שאני הולכת אליך שתבדוק לי... עדיף ללכת בלי שניקיתי פנים ושמתי קרם לחות?? פשוט לשטוף פנים בבוקר וללכת??? שזה לא ישפיע על הבדיק הפשוט..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוב הקומסטיקאיות לא תיקחנה לך תשלום
שוש מאור20/08/2008עבור איבחון פנים וייעוץ אישי. ואם כן - חפשי אחת שתסכים לעשות זאת ללא תשלום. תמיד את יכולה לפנות אלי במייל אישי ונוכל לדבר על זה.. כמובן שרצוי להגיע לאיבחון במצב הפנים ה"טבעי" שלו. ללא לחויות וכו'. למרות שגם אם שמת לחות קוסמטיקאית טובה תדע לאבחן את העור נכונה. כל השאלות של "מה צריך להיות בסבון" וכו' יקבלו מענה בייעוץ האישי שתקבלי. בעיקרון הסבון צריך להיות נעים לך, לא לייבש יתר על המידה ולנקות היטב את העור. עדיף סבון שה-PH שלו יהיה מעט חומצי ומותאם לפנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאיימל שלך?איפה הוא?
:)20/08/2008אבל שאני מגיעה אליה מה בדיוק היא צריכה לעשות?איך לבדוק את זה? כמה זמן זה לוקח?איך היא בודקת את זה?שמה אותי תחת מנורה כזאת וזהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיוק כך. היא תביט על עור פנייך תחת
שוש מאור20/08/2008זכוכית מגדלת ותאבחן ותאמר לך את כל אשר היא רואה. כמו כן היא תייעץ לך איך לטפל בפנים בהתאם למה שתראה ומתאים לך. אי-מייל שלי [email protected] וניתן לפנות אלי גם דרך האתר שלי שכתובתו מופיעה בראש העמוד של הפורום..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוש , הייתי אצל קוסמטיקאית.
:)23/08/2008ואני חושבת שאני לא מתכוונת לחזור אליה. באתי ואמרתי לה שבאתי לייעוץ כדי לדעת סוג עור וכאלה. היא אמרה שרואים בבירור שזה מעורב , יש לי קצת שחורים בסנטר והעור שלי בסדר גמור בסך הכל. זה ממש לא רציני. בקושי הייתי אצלה דקה. ישר קבעה את סוג העור(באתי מזיעה לשם, זה משנה ?) מה את אומרת על זה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקוסמטיקאית
שני23/08/2008בעקרון עדיף להתשמש כמה שיותר במוצרים אורגנים ככה זה בריא יותר עדיף לך לחות ללא שומן שתיהיה על בסיס מים וסבון בהתאם לסוג העור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיבחון עור הוא לא דבר שנמשך
שוש23/08/2008זמן רב. קוסמטיקאית רצינית תעשה זאת ב-2-3 דקות. יכול להיות שהיית צריכה לבקש עוד מידע (כמו במה להשתמש) אבל בסה"כ קיבלת את אשר רצית לא? כעת את יודעת בודאות שיש לך סוג עור מעורב. כדאי שתטפלי גם בקומדונים (שחורים) אצל קוסמטיקאית. ואם לא היתה לך תחושה טובה עם זו אז תנסי אחרת ששמעת עליה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל היא רק הסתכלה
:)23/08/2008וישר קבעה..אפילו לא שמה אותי תחת המנורה הזאת או איך שלא קוראים לזה... כאילו רק אמרתי לה שאני באתי בשביל ייעוץ ולדעת סוג עור הפנים, היא אמרה לי רואים בבירור שיש לך עור מעורב..אבל לא ככה בודקים?? אולי זה ברור אבל שתראה קצת רצינות ותבדוק בכל זאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)