רול-קופיאין לעיניים ועוד שאלות ....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רול-קופיאין לעיניים ועוד שאלות ....
    עדידע
    22/08/2008

    שלום! אני בת 20, כמעט ולא מתאפרת - בלי מייק-אפ, בלי צלליות, בלי פודרות וכמעט ובלי סומק. אבל כמובן שלא יכולתי להתברך גם בעור פנים שלא צריך מייק-אפ וגם בעיניים ללא עיגולים שחורים מתחתיהן... :-( יש לציין שאני לא חושבת שזה נובע מחוסר במים או שינה, אלא מפיגמנטציה (שמופיעה לי גם בחלקים אחרים בגוף) או שיכול להיות שזה נובע מחוסר ויטמין B12 ומאנמיה קלה שיש לי... בכל אופן... אני חיילת וכמעט שאין לי זמן לטפח את עצמי. אני מתאפרת בד"כ בקונסילר כמובן, בעיפרון חום בגוון מאוד טבעי ולאחרונה התחלתי להתאהב במסקרה, אבל אני שמה אותה רק כשממש בא לי להתגנדר. קניתי לא מזמן את הרול לעיניים בתוספת קופיאין של GARNIER ורציתי לשאול כמה שאלות בנושא: - האם הקול הזה באמת עובד? אני כן יכולה להגיד שזה גורם לעיניים שלי להרגיש פחות עייפות ו"מזרים לי את הדם" ככה שאני מרגישה יותר "עירנית" בעיניים. אבל האם הקופיאין מסוכן למקום כזה רגיש? - האם אפשר לשים את הקונסילר אחרי שהחומר ברול מתייבש? עדיף לשטוף אותו לפני? ובכלל, עדיף לשטוף אותו גם אם אני לא שמה קונסילר אחריו? אני קצת לא בוחה בקשר לרכישה של הרול הזה.. אני צריכה קצת חיזוקים אם אפשר :) יש עוד שאלות אבל בינתיים אני אחכה לתשובות על הנ"ל. תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • *בוחה = בטוחה*

    עדידע
    22/08/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא מצליחה להתאפק! עוד שאלות :)

    עדידע
    23/08/2008

    המממ אז ככה: שכחתי לציין שאני לא משתמשת בקרם לעיניים למרות העובדה שהן זקוקות לקרם ולאור העובדה שאני מתאפרת בקונסילר ביומ-יום. זה לא שלא איכפת לי מעצמי... פשוט אין לי זמן לעצמי (צבא) וגם כי אני מפחדת שאם אני אשים קרם עיניים העור שלי יהיה שמנוני ולח ואז הקונסילר שלי לא ימרח כמו שאני אוהבת. (יש לי קונסילר סטיק שמכסה לי באופן מושלם את השחורים מתחת לעינים בגלל שהוא דביק ויבש, וככה הוא גם עמיד יותר). העור שבאיזור הקונסילר (פשוט אין לי משוג איך קוראים לזה..) הוא יבש אך עם זאת יש לי בחלק שקרוב לאף עור שמנוני. אז אני צריכה המלצה (אני אצור קשר עם כל מייל שתכתבו לי) לקרם עיניים במחיר סביר (שוב, אני חיילת...) ואחד כזה שלא יעשה לי את האיזור לח מידי ושיתאים גם לאיזור היבש וגם לאיזור השמנוני. -אם אני אמרח את הקרם בלילה לפני השינה (שזה הזמן שיש לי זמן לטפח את עצמי) - זה יתפוס למהלך היום שאחריו? זה ייחשב כאילו יש בסיס לשים עליו את הקונסילר או שצריך לשים את הקרם פעמיים ביום כדי להמנע מהנזקים של הקונסילר סטיק? -עוד שאלה, הפעם בקשר למסקרה: מעולם לא השתמשתי במסקרות ככה שאין לי מה להשוות - אבל קניתי את המסקרה הטלסקופית של לוריאל ואני מרגישה שהיא עדיין לא מפרידה לי מספיק את הריסים. כל פעם נשארים לי כמה ריסים שנדבקים אחד אל השני, וזה לא שיש לי יותר מידי ריסים - אין לי כמעט ריסים! ככה שאין לי מושג למה זה קורה! אני מוצאת את עצמי מצמידה את הריסים כלפי מעלה ככה שהן נוגעות בחלק שמתחת לגבה ואז אני מברישה/מפרידה אותם -לאחר- שמרחתי את המסקרה במברשת קטנה של גבות עם שיניים מפלסטיק... מה עושים? - ואיך מסירים את המסקרה מבלי להיפרד לשלום מ3 ריסים בכל פעם??? אני עושה את זה עם מגבון לח שגורם ללפחות 2 ריסים לנשור לי בכל שפשוף כזה, ויוצא לי לנקות ייסודית רק כשאני במקלחת - עם סבון פנים. אני מאוד אודה למלכה שתענה לי על כל השאלות החפרניות שכתבתי פה ובהודעה הקודמת! תודה ענקית מראש!!! :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשאלותייך בענייני האיפור,

    רינת פלג
    23/08/2008

    הקונסילר לא עושה "נזקים" לפי מה שהגדרת.... העור שמתחת לעיניים הוא יבש ודק, והקונסילר הוא מוצר שומנוני יותר. הסיבה לכך היא שאחד מתפקידיו של הקונסילר הוא להזין את העור באותו איזור.

    מבחינת מסקרה. מסקרה זה עניין של ניסוי ותעייה.... אני באופן אישי, עברתי בערך את כל המסקרות שקיימות עד שהגעתי למסקרה שמתאימה לי, ודווקא זו היא המסקרה שאת לא מסתדרת איתה.... זה עניין אישי ויש מצב שתתנסי במספר רב של מסקרות עד שתמצאי את זו שמתאימה לך. בעניין הפרדת הריסים, יש מסרק ריסים מיוחד, שתפקידו הוא באמת להפריד את הריסים (זו הדרך הקלה...). אופיה נוספת היא פשוט להניח את המסקרה בתנועות של ימינה ושמאלה וככה הריסים ייפרדו מעצמם.
    הסרת המסקרה צריכה להיעשות עם מסיר איפור מיוחד לעיניים (ולא עם מגבונים), ובתנועות של "מריחה" משורש הריס כלפי חוץ (כמו שהנחת את המסקרה, רק בעין עצומה). פעמיים-שלוש והריסים נקיים. יש מצב שתיפרדי כל פעם מריס או שניים, אבל זה בסדר. הם ממילא נושרים גם בלי שתשימי לב. זה קצב התחלופה הטבעי שלהם.

    על שאר השאלות שהעלית שוש תענה לך....

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוגע למסקרה

    שואנה
    24/08/2008

    אני התנסיתי ביותר מ7 אולי סוגי מסקרה ודווקא הטלסקופית של לוריאל היא זו שהכי טובה לי וגם לי הייתה את הבעיה של הפרדת הריסים.... אני חושבת שגם נורא חשוב לדעת איך לשם את המסקרה ובכמות נכונה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני יכולה להמליץ לך

    שואנה
    24/08/2008

    על עוד מסקרה שהייתה לי נורא טובה והיא מיוחדת לעניים רגישות וזו המסקרה האדומה (שליחה לא זוכרת את השם, אבל היא היחידה שהי בצבע אדום מבחוץ ושמה כזאת) של פופה...והיא גם זולה יחסית למסקרות אחרות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו