הסרת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער
    אורטל
    26/02/2007

    שלום! אני מסירה שיער בשעווה ולעיתים במכונה, אך לאחר כל הסרת שיער(בעיקר באיזור הרגלים) מופיעות נקודות אדומות קטנות על העור שנשארות לאורך זמן (ללא גרד). הדבר מפריע לי מבחינה אסטתית. מה עליי לעשות על מנת להמשיך להסיר שיער בשיטות אלה אך למנוע את הופעת הנקודות (אני לא מעוניינת בשיטות כגון לייזר או גילוח)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות אדומות

    רחלי אלמקייס
    27/02/2007

    בראש ובראשונה עליך לדעת שפעולת המכונה היא כמו גילוח, המכונה לרוב אינה מוציאה את השערה מהשורש.
    לשאלתך, אופן ביצוע שעווה שימנע נקודות אדומות:
    דעי שהנקודות האדומות מופיעות בגלל הוצאת השערה מהשורש (תופעה שישנה בד"כ בשיער זיפני).
    1- רצוי להתרחץ לפני ביצוע שעווה, (אם אין באפשרותך להתרחץ יש לנגב עם צמר גפן ספוג באלכהול 70%
    2- לאחר ביצוע השעווה יש לחטא במי פנים לעור שמן (דוגמא למי פנים לעור שמן הממליס, קמפור,פלנטגו).
    3- אחרי החיטוי במי פנים מרחי במקום שהופיעו הנקודות האדומות קרם פרופולן (קרם מרגיע שעשוי מהפרופוליס שבכוורת הדבורים), את הקרם יש למרוח בשיכבה דקה ולהסיר לאחר 20 דקות עם המי פנים לעור שמן.
    4- טיפ! אין להתרחץ מיד אחרי טיפול שעווה, יש להמתין כשעה ורק אח"כ להתרחץ.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המכונה עושה גילוח?

    לונה
    01/03/2007

    אבל זה לא הגיוני - ממש מרגישים את הכאב של המריטה ואחר יש נקודה אדומה...
    גם השיער לא צומח כמו גילוח, אלא יותר דומה לשעווה.

    איך זה הגיוני שזה גילוח? האם כל המכונות עושות גילוח? לי יש בראון סילק אפיל....היא בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכונה = גילוח ?

    רחלי אלמקייס
    01/03/2007

    לונה רוב המכונות בנויות על עיקרון של שני סלילי מתכת שבעת הפעלת המכונה הם אמורים להסתובב ולתפוס את השערה ולהוציאה, בפועל מה שקורה לרוב הסליל תופס את השערה מהקצה ושובר אותה, התופעה פחות נפוצה כאשר משתמשים במכונה כשהשיער קצר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו