מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי קרמיםסיגלי27/08/2008
האם צריכים לשים קרם עיניים רק בלילה או גם ביום? והאם אחריי מריחת קרם עיניים,חובה לשים קרם לחות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיגלי, אני אישית מעדיפה
שוש מאור28/08/2008מריחת קרם עיניים ביום. הסיבה היא שלפעמים אנשים נוטים לשים מעט יותר מדי קרם והולכים לישון עם זה בלילה וקמים עם עיניים בצקתיות (כאילו מלאות בנוזל) ונפוחות בגלל שבלילה ישנים ולא נמצאים בפעילות וזרימת הדם מואטת. כשמורחים את הקרם ביום והגוף נמצא בפעילות, זרימת הדם תקינה ואין הצטברות נוזל שמקורו בקרם מסביב לעיניים. אין חוקים לגבי מה שמים קודם. אם את מניחה את קרם העיניים בבוקר כמובן שיש צורך לשים גם קרם לחות. לא יוצאים מהבית ללא קרם לחות ומסנן קרינה בבוקר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה שוש,ועוד שאלה
סיגלי28/08/2008אז עדיף למרוח קרם עיניים בבוקר, ממה שהבנתי ממך! והאם יש קרם לחות שיש לו מסנן קרינה,אשמח עם תיכתבי לי איזה חברה ,וגם האם צריך מסנן גם בחורף או שמספיק רק בקיץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, לדעתי עדיף למרוח
שוש28/08/2008קרם עיניים בבוקר. בהחלט יש קרמי לחות שמכילים מסנני קרינה. אני לא ממש אוהבת אותם... אני מעדיפה לא לערבב דבר בדבר. חושבת שכדאי לקנות קרם לחות טוב ומעליו ולמרוח מסנן קרינה עדין. בשמש של ארצנו צריך להשתמש גם בקיץ וגם בחורף במסנן קרינה. בקיץ - יש להוסיף במשך היום, בעיקר אם נמצאים בחוץ, מריחות נוספות של מסנן קרינה! לא יכולה להמליץ על קרמים - אנחנו מנועים מלפרסם כאן חברות. כמו כן דרוש איבחון עור לפנים שלך כדי לדעת איזה קרם של איזה חברה להמליץ לך. אין קרם שטוב ומתאים לכולם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)