שאלה לשוש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לשוש
    סיגלי
    30/08/2008

    לפני כמה ימים נתת לי הצעות מאוד מועילות לגבי קרמים לפנים,ורציתי לשאול גם האם ,בערב אחריי ניקוי הפנים צריכים למרוח קרם לחות? ועוד שאלה, בבוקר האם זה לא יותר מידיי למרוח על הפנים,קרם עיניים,סרום וקרם לחות,הכוונה אם זה לא יותר מידי קרמים ביחד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לשוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי סיגלי, תמיד אחרי ניקוי פנים

    שוש מאור
    30/08/2008

    בסבון או בג'ל ניקוי צריך לשים משהו על העור. יש כאלו שישימו קרם לחות, יש כאלו שטוב להם עם טיפת סרום על הפנים ולנשים שכבר מתחילות טיפולי אניטי-אייג'ינג אני אמליץ בלילה, לאחר ניקוי הפנים למרוח קרם המכיל בתוכו חומצות שונות לחידוש העור.לגבי הבוקר - אם התכשירים הותאמו לעור פנייך ספציפית אזי הם לא יהיו יותר מדי. אם יש צורך בסרום לעור שלך אז יהיה לו נעים עם סרום, אם לא נעים לך, שמנוני או כבד מדי, אזי או שהתכשירים לא מתאימים לך או שזה באמת יותר מדי ואז את יכולה להעביר לדוגמא את הסרום לערב.. תיהני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו