מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מייק אפ נוזלי או מוצק?תקוה03/09/2008
מתי מתאים להשתמש במייק אפ נוזלי ומתי במוצק? איך ובמה כדאי להשתמש כדי שהפנים לא יראו מכוסות וכבדות? יש לי עור שמן, אך עדין ורגיש מאד. מלא בנמשים וכתמים אדומים - מה ניתן לעשות, האם יש דרך לתקן ולרפאות את הכתמים? בקייץ מרחתי מייק אפ שהוא מסנן קרינה, אך לא ראיתי במה הוא עזרלי, האם כאשר מורחים מייק אפ- שהוא גם מסנן קרינה ומעלין חומר שמסתיר כתמים ואדמומיות (לא זוכרת ת'שם) זה מוריד מהאפקט של המסנן? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
תקוה03/09/2008דילגתם עלי....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין צורך להקפיץ,
רינת פלג03/09/2008אנחנו לא צמודות כל היום למחשב..... :-)
לסוג העור שלך מתאים מייק-אפ נוזלי. מבחינת הסתרת כתמים - באיזה גוון הכתמים? יש מוצר שנקרא מתקן גוון ואותו מניחים לפני המייק-אפ. המוצר גורם לטשטוש של הכתמים, ולאחר הטשטוש מניחים את המייק-אפ בטפיחות (ולא במריחות).
מבחינת מסנן קרינה, תמיד עדיף להניח קרם הגנה לפני האיפור...
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש הבדל בין עונות השנה??
תקוה04/09/2008הרי בקייץ יותר מזיעים? וסתם לידע הכללי, למי מתאים מייק אפ מוצק?? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי תקווה,
רינת פלג05/09/2008אכן יש הבדל בין עונות השנה. בחורף העור של כולנו יבש יותר בגלל הרוח והקור, ולכן זה הזמן לעבור למייק-אפ נוזלי....
מי שהעור שלה שומני, בחורף הוא יהיה רגיל (לרוב) וכן הלאה. דרגת השומניות בעור כאילו יורדת שלב אחד בחורף....
מייק-אפ מוצק מתאים לצעירות בעלות עור מושלם, מבוגרות (עור בוגר לפי מצבו ולא לפי הגיל הביולוגי...), עור בעל פגמים (פיגמנטציה, פצעים וכו'), שיעור יתר, עור יבש.
מייק-אפ מוצק מתאים לבעלות עור שומני ("לפי הספר" מה שנקרא, אני אישית מעדיפה מייק-אפ נוזלי בעור שומני - הוא מוכיח את עצמו כל פעם מחדש...), למי שעומדת להצטלם (כלות, אירועים, דוגמניות) ולאיפור גברים (גם זה קורה - דוגמנים,טלויזיה וכו'). המייק-אפ המוצק מאוד מסכתי וכבד, ולא אני באופן אישי מעדיפה להמנע ממנו כמה שיותר, אלא אם זה הכרחי (איפורים לאירועים או דוגמניות...).
מקווה שזה קצת עשה סדר בבלגאן, ואם לא - אתן מוזמנות להמשיך ולשאול!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך השאלות
תקוה05/09/2008קודם כל תודה על התשובות, עור עם פגמים למה הכוונה- לכתמים, נמשים, פצעים מידי פעם?? כשאני משתמשת במייק אפ נוזלי הוא נבלע לי בעור, כאילו נספג ולא רואים את היעילות שבו, הרי הוא אמור לכסות קצת ולא רק בשביל גוון, מעבר לכך, הציעו לי לקנות משהו כמו מייק אפ מוצק בשם- דרמה, מה תפקידו ולמי מיועד?? האם כדאי להשתמש יום יום במתקן גוון? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנענה אחד אחד.....
רינת פלג06/09/2008עור עם פגמים - בדיוק כמו שציינת ואפשר להוסיף צלקות, קמטים עמוקים וכו'.
מייק-אפ נוזלי - אם הוא נבלע לך בעור, סימן שהוער של נקבוביתי (הנקבוביות פעורות).יש מסיכות שונות שמכווצות את הנקבוביות (אצלי זה עוזר מאוד...), או לחלופין, נסי להניח את המייק-אפ בטפיחות. אם זה לא עוזר, עברי למוצק - המייק-אפ של דרמה קולור אכן מעולה, אבל לדעתי הוא כבד מידי לשימוש יומיומי.....
מתקן גוון - משתמשים כמה שצריך כדי לתקן את הגוון, ואם צריך כל יום אז כן, אין בעייה עם זה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
תקוה08/09/2008החכמתי, למדתי המון וכעת אני רגועה יותר לגבי המייק אפ, תודות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכיף,
רינת פלג08/09/2008ותמיד תזכרי שהכי חשוב זה לא לקנות את המייק-אפ מיד אחרי שניסית אותו. הסתובבי איתו יום שלם וחזרי למחרת. תראי איך הוא נראה באור יום, איך הוא נראה אחרי כמה שעות, והעיקר - איך את נראית איתו...
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)