צלקת בפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צלקת בפנים
    שלי
    06/09/2008

    בת 30 עדיין סובלת מאקנה יש לי מעט צלקות עדינות בפנים, לפני חודשיים היה לי פצע משמעותי בפנים שלא עבר כמעט חודשיים אחרי שהוא עבר נשאר לי חור (צלקת) בפנים מה לעשות שהוא יעבור (הוא עדיין טרי אולי לכן אפשר לרפא אותו)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צלקת בפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי, "חורים" בפנים בד"כ

    שוש מאור
    07/09/2008

    נשארים רק כאשר מחטטים בפצעים... אז קודם כל - השיעור הכי חשוב שתלמדי כאן הוא לא לחטט בפצעים, גם כאשר הם משמעותיים, ואני יודעת שזה קשה... במידה ולא נגעת בפצע, עצם היותו על הפנים זמן רב, מעיד על כך שהוא היה עמוק ולכן פגע בעומק ריקמת העור. מה שאומר שכנראה תישאר צלקת ממנו. צלקת יכולה להיות בדמות חור, כתם, או שניהם יחד.. אני כן יכולה לנחם אותך שעם הזמן הכל מתעמעם ופחות בולט. לא ממש אפשר לעשות משהו עם חור שפגע בריקמה. גם פילינגים עמוקים (שעושים אצל רופאים!) לא מצליחים לשפר מאוד צלקות אקנה.
    אם מדובר בכתם - אזי הסיפור שונה. שם כן אפשר להבהיר, ומה שיותר מוקדם - טוב יותר.
    אפשר בהחלט לנסות לבצע מעט פילינגים שוב ושוב, באזור הצלקת. אם לא יועיל - לא יזיק... כל זאת בהתייעצות עם קוסמטיקאית כמובן. לא פילינגים תעשייתיים שלא עושים שום דבר משמעותי לעור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו