העלמת תופעת מיליות בעור הפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • העלמת תופעת מיליות בעור הפנים
    יעל
    28/02/2007

    שלום
    הייתי שמחה לברר איך מעלימים תופעה של מיליות (שומנים לבנים קטנים) מעור הפנים. האם רק ע"י שימוש במחט אצל הקוסמטיקאית או שיש דרך נוספת פחות בולטת וכואבת כמו משחה או משהו אחר? אשמח לדעת היות ולרוב נשארים סימנים (לאחר טיפול אצל קוסמטיקאית) שנעלמים רק אחרי כמה ימים טובים (בגלל המחט). תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיליום - תשובה ליעל

    רחלי אלמקייס
    04/03/2007

    היי קודם כל אשמח לומר לך מהו מיליום (ולא מיליות כפי שכתבת).
    מיליום הוא כדור לבן שנוצר מתאים מתים ומהפרשת חלב, המיליום סגור במעטה של עור, אין לו פתח ניקוז.
    הטיפול במיליום: א. ביקור אצל הקוסמטיקאית במהלך הטיפול חובה על הקוסמטיקאית לרכך את
    העור בצורה המקסימלית, פעולת הוצאת המיליום אינה אמורה לכאוב ולא
    להשאיר סימן.

    חובה על הקוסמטיקאית לחטא במי חמצן 3% ואח"כ למרוח מסכת קרם פרופולן למשך 15 דקות.
    אחיותי הקוסמטיקאיות אם אינכך בטוחות בפעולת הוצאת המיליום אל תבצעו את הפעולה, פתיחה וניקוז לא נכון של המיליום יגרמו לסימן.
    ב. כאשר המליומים מופעים בריבוי באזור של מתחת לעין אפשר לנקז אצל קוסמטיקאית שמיומנת
    או לחילופין להשתמש בתכשיר שמיועד לטיפול במליום של חברת תפוח.
    * יש להבדיל באזור שמתחת לעין בין נקודות לבנות שטוחות מרובות וצפופות לבין מיליומים שהם
    נקודות לבנות מעט יותר גדולות, ההבדל הוא ריבוי נקודות לבנות שטוחות וצפופות היא תופעה שלרוב, לא בהכרך, מעידה על כולסטרול בדם ונקראת קסנטומה.
    בהצלחה רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו