רציתי לדעת לגבי איפור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רציתי לדעת לגבי איפור
    יעלי
    04/10/2008

    איך מאפרים במראה מעושן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רציתי לדעת לגבי איפור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה....

    רינת פלג
    04/10/2008


    קצת אימון וזה יצא לך כמו שצריך....

    איפור מעושן הוא בעקרון איפור שגבולותיו לא כל כך ברורים - כלומר - מטושטשים. הוא יכול להיות זויתי וחתולי (כמו של נינט) או עגול (כמו למשל שהיו הולכים בשנות ה-20).
    האיפור הקלאסי של נינט הוא אכן שחור ויש בו גם אפור. התחילי בהנחת מייק-אפ / קונסילר על גלגל העין, ופדרי.
    ואחר מכן הניחי צללית שחורה / אפורה על השליש החיצוני של העפעף, והגבול העליון הוא קפל הבננה (מן שקע כזה שתזהי שכתגעי בו - זה מעל האישון אבל בעין עצומה כמובן יהיה לך יותר קל).
    בעזרת מברשת איפור מתאימה מטשטשים את הגבולות של הצללית וחוזרים שוב על התהליך אם הצללית התפזרה או "נעלמה" קצת.
    על גלגל העין מניחים צללית באפור בינוני ומטשטשים את המעברים שבין שתי הצלליות על מנת שלא יראה חד מידי.
    בחלק הפנימי של העין (הזוית הפנימית) נהוג לשים צללית בהירה מאוד (אפילו לבנה) כדי לתת אור באיזור העיניים וכדי להרחיקן מעט אחת מהשנייה.

    את יכולה כמובן ליצור את המראה הזה עם כל צבע שאת רוצה ובתנאי שיהיה אחד כהה (לזוית החיצונית) ואחד בינוני לגלגל העין.

    התמונה להמחשה בלבד, כמובן...


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו