מייקאפ וחצ'קונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מייקאפ וחצ'קונים
    אירין
    12/10/2008

    אני קניתי ממש לא מזמן דאבל וואר של אסתי לאודר וממש הוא מוציא לי פצעונים וחצ'קונים ואני בטוחה בזה במאה אחוז שזה ממנו כי זה לא היה ליפני השימוש בו אני חושבת שזה הסיליקון שבו כי ליפני כן השתמשתי בסופט טאצ הקאבר סטיי והוא היהי לי ממש טוב ואני לא מוצאת אותו בשום מקום ... איפה ניתן להשיגו והאם אוךלי מייק אפ של קליניק יהיה לי טוב איזה מייק אפ הוא טוב ומכסה יחסית טוב אך נראה לי אני יוותר על אחד שממש כבד ואוטם וכיסוי מלא כי זה לא שווה את זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מייקאפ וחצ'קונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אירין

    רינת פלג
    13/10/2008

    לאבחון רגישות ואלרגיה עלייך לפנות לרופא עור, אך בד"כ מוצר טוב לא מחליפים, ולכן אם מצאת לך מייק-אפ טוב, המשיכי איתו.

    יש מגוון רחב של מייק-אפים וחברות בסופר-פארם, וחברות איפור מקצועיות שתוכלי למצוא בהן מייק-אפ חצי אטום. אנחנו מנועים מלציין כאן שמות של חברות ספציפיות, ככה שאני לא יכולה להמליץ לך על מייק-אפ ספציפי. אם בכל זאת את רוצה המלצה, את מעוניינת לפנות אליי במייל אישי.

    דרך אגב, סיליקון יש בכל המייק-אפים הנוזליים....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו