שאלות על קרם הגנה וסומק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות על קרם הגנה וסומק
    גלית
    08/07/2007

    יש לי גוון עור בינוני ולאחרונה הוא קיבל מראה כהה יותר בעיקר בגלל שהעור קיבל גוון מעט אדום כהה (במיוחד באיזור המצח והאף כולל השפתיים). אני לא מרבה להחשף לשמש אך אינני מורחת על העור שום קרם. האם ייתכן שזו הסיבה לקבלת הגוון הזה? אם אשים קרם המכיל מסנן קרינה האם הוא ימנע גם את השיזוף וקבלת הגוון המוזר הזה?האם קרם שכתוב עליו שמכיל מסנן קרינה טבעי מעניק הגנה מספקת? אני לא מצליחה למצוא קרם מתאים מכיוון שלכל קרם שניסיתי היה חיסרון כלשהו כמו ריח ויצירת מראה שומני ומבריק או יצירת גירויים. האם תוכלו להמליץ לי על קרם הגנה לשימוש יומיומי לא יקר נטול ריח וצבע או בעל ריח עדין ונעים שלא יורגש כלל על העור וישאיר לו את המראה הטבעי? שאלה נוספת: ליצירת אשליה של גוון עור בהיר יותר האם עליי להשתמש בסומק בגוונים של כתום כהה-חום-אדום או בגוונים הורודים-כתומים הבהירים יותר? אשמח לקבל תשובה על כל השאלות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות על קרם הגנה וסומק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סומק

    שירה אוחיון
    09/07/2007

    אין לי מושג לגבי קרמים וכאילה, אבל לגבי סומק, צבע חום או כתום לא יגרום לעור שלך להראות בהיר יותר. את זה רק מייק-אפ יכול לעשות. יש המון סוגי מייק-אפ שמגיעים כבר עם מקדם הגנה (הם אומנם קצת יקרים אבל זה מחליף את הקרם לחות עם מקדם ההגנה שגם לא ממש זול)
    תנסי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו