איך מתאפרים לבמה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך מתאפרים לבמה ?
    קוראל
    09/07/2007

    איך מתאפרים לאיפור במה !?להופעות של מחול, משחק וכו' ..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מתאפרים לבמה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור לבמה

    שירה אוחיון
    15/07/2007

    מאוד חשוב להתיחס לאיפור במה שונה מאיך שמתיחסים לאיפור רגיל.
    היות ובמה לרוב רחוקה מהקהל חשוב לבחור באיפור שיראה למרחק.
    האיפור צריך להיות הרבה יותר כבד ו"גדול" וחשוב לבחור בצבעים שלא קרובים לגוון העור.
    שחור, כחול, סגול ולבן הם הצבעים המומלצים. צבעים כמו צהוב, זהב, תכלת, ירוק בהיר פשוט יעלמו. חשוב לאפר את העיין כך שתראה מודגשת ובולטת.
    סתם עפרון בתוך העיין לא יראה על במה, אבל עפרון בעיין כשמסביבו יהיה תיחום של צללית כהה יכול להראות יותר.
    אותו דבר לגביי סומק. לא לפחד לשים כמות. אולי במראה זה יראה נוראי אבל על במה זה יראה טבעי.
    לגבי השפתיים, גלוסים לא באים בחשבון היות ולא רואים אותם בכלל.
    חשוב לבחור בליפסטיק (כל גוון טוב) וחשוב שהליפסטיק לא יהיה שמנוני מדי היות והוא יכול להמרח וללכלך את הפנים והתלבושת.
    מקווה שעניתי לשאלתך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו