פנים הולכות ונהרסות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פנים הולכות ונהרסות
    מישהי
    29/10/2008

    עד לפני קצת יותר משנה לא השתמשתי בקרמים וסבוני פנים. לפני חודשיים בערך המליצה לי הקוסמטיקאית שהייתי אצלה על משהו מאצלה והיא אמרה לי שזה ממש טוב , מתאים לי ושזאת חברה מאוד מוכרת. היא אומרת כל מה שבפארמים זה שטויות. עשיתי אצלה גם טיפול פנים. אבל מאז, ובעיקר בשבועיים האחרונים מעל הפה יש לי פצעים וזה מתרבה מיום ליום(אני מוציאה את העובדה שאני קרובה למחזור) זה התחיל לפני שבועיים בערך ומחמיר עכשיו. אני לא יודעת כבר במה להשתמש, יש לי סבונים מלפני..וניסיתי אותם אבל זה לא כל כך עוזר. נמאס לי ללכת לכל מקום שאנשים רק רוצים למכור ולא אכפת להם אם זה הורס את הפנים או לא. מה לעשות??????לנסות להפסיק סבון וקרם לכמה ימים לראות אם זה פוחת???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פנים הולכות ונהרסות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקירתי, קודם כל להירגע.

    שוש מאור
    29/10/2008

    הלחץ לא רק שלא יעזור אלא אף יכול להחמיר את המצב. פצעים "נולדים" גם כתוצאה מלחץ... לא כתבת כמה זמן את אחרי הטיפול. היות וכשבוע אחרי טיפול יכולים להופיע עוד פצעים שהם תוצאה של התנקות העור לאחר הטיפול. אם הזמן רב יותר יכול להיות שיש לך רגישות לאחד החומרים. אני מציעה שתחזרי לאותה קוסמטיקאית (שאני, אגב, מסכימה איתה לגבי החומרים בפארמים - מי שמוכר לך את התכשרים שם הן דיילות מכירות שכל מטרתן למכור חומרים ותו לא..) תראי לה ותסבירי לה מה קורה עם פנייך ואם היא מקצוענית ואחראית היא תתדרך אותך איך לנהוג ואף תחליף לך את התכשירים. רגישויות קורות. וחומר פעיל טוב לפעמים לאנשים מסויימים לא יעשה טוב. בכל מקרה שום דבר לא יגרום לנזק בלתי הפיך מחומר קוסמטי! בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטיפול היה גם לפני חודשיים

    מישהי
    30/10/2008

    ובאותה הזדמנות לקחתי את הסדרה שהיא המליצה לי עליה. דיברתי איתה לפני שבועיים שלוש בערך וראיתי אותה בקופת חולים(עובדת שם בתור אחות) והיא אמרה לי שזה יעבור לי, זה בגלל הטיפול וזה יעבור. אז מה את חושבת?חשבתי להתקשר אליה שוב, אבל אם זה יהיה כל הזמן ככה זו תהיה בעיה..אין לי זמן עכשיו לטפל בחצ'קונים ולא יודעת מה. את רוצה להגיד שהסבונים והקרמי לחות בפארמים לא טובים?ברור לי שכל אחת רוצה למכור :-] אבל היא אמרה שפארמים זה שטויות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חודשיים לאחר טיפול לא אמורים

    שוש מאור
    03/11/2008

    להמשיך הפצעים. אלא אם כן סיבתם אחרת. אולי הגיע הזמן לטיפול נוסף? ואולי התכשירים באמת גורמים לך לרגישות? כדאי שתתייעצי עם הקוסמטיקאית הספציפית הזו או עם אחרת (אם זו לא נראית לך..).

    לגבי תכשירים בפארמים למיניהם - אלו חומרים שמיועדים לציבור הרחב ואין להם השפעה רבה על העור כדי לא לגרום לרגישויות. אבל מאידך - הם גם בדר"כ לא עושים שום דבר טוב לעור..
    מציעה לקנות כל דבר, בכל תחום, לא רק בקוסמטיקה, אצל אנשי המקצוע הרלבנטים לו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו