באיזה קרם עיניים כדאי להשתמש?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • באיזה קרם עיניים כדאי להשתמש?
    אילנה
    06/11/2008

    שלום אני בת 30 אמא לשניים לאחרונה שמתי לב לקמטים קטנים ליד העיניים - וקצת נלחצתי אני באופן סדיר משתמש בקרם פנים ובקרם עיניים פעמיים בשבועה לכן יש לי מספר שאלות: 1. האם כדאי לשים קרם עיניים כל יום? 2. באיזה קרם כדאי להשתמש - קרם שקונים בסופר פארם או אצל קוסמטיקאית? 3. המליצו לי על סוטיס ועל קריסטינה, האם הם באמת טובים ומה מבינהם כדאי 4. האם השימוש בקרם של סוטיס שהוא יותר טיפולי לא ירגיל את העור לקרם טיפולי ואז עוד 20 שנה גם קרם טיפולי לא יעזור לקמטים - האם לא כדאי עכשיו להשתמש במשהו "קל" אשמח לקבל תשובה תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו