זקוקה לייעוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לייעוץ
    שרי
    10/11/2008

    שלום לך אני בת 48 ואני כבר מיואשת מהמייק אפים למיניהן. יש לי צלקות באיזור הלחיים מטיפול קוסמטי גרוע לצערי ואני מחפשת מייק אפ שיכסה כמו שצריך והעור יראה טוב. יש לי גם עיגולים כהים מתחת לעיניים ואני לא יודעת מה לעשות כדי לטשטש. אנא תייעצו לי אילו תכשירים מומלצים לפני שאלך לקנות בחנות הכל נראה טוב אבל בבית המצב נראה אותו הדבר. המלצה גם אם מייק אפ נוזלי או משחה או אבקה מה מומלץ יש לי מייק אפ משחתי מג'ייד והוא הכי מכסה לעומת הנוזלי שפחות ממתינה לתשובה בתודה מראש שרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לייעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שרי,

    רינת פלג
    10/11/2008

    ראשית - בעניין המייק-אפ - אך ורק נוזלי. הוא הכי מחמיא לעור בוגר, ולכן גם "יושב" עליו הכי טוב.

    מבחינת הצלקות - באיזה גוון הן?

    מבחינת הכהויות - קונסילר עם תת גוון ורוד יתן מענה בהחלט הולם. המלצה אישית שלי, היא להיכנס לחנות לאיפור מקצועי (לא פארמים!!!) ולקבוע פגישת ייעוץ. פגישת הייעוץ הזו היא מכירתית בבסיסה, אבל אין ספק שתצאי משם עם מקסימום הכלים המקצועיים כדי לטשטש ולכסות את כל מה שמצריך טשטוש וכיסוי. אם לקנות שם או לא - זה כבר עניין ושיקול שלך.

    מבחינת המלצה על מוצרים ספציפיים - אנחנו די מוגבלים פה מהבחינה הזו כדי שלא לפרסם חברות ללא תמורה, אבל אם תפני אליי במייל אישי אשמח לסייע לך מהבחינה הזו. [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו