מסכה לפנים - לשושי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מסכה לפנים - לשושי
    נירית
    10/11/2008

    שלום שושי, אני בת 26 ומצב עורי טוב (יש לי עור מעורב). בזמנו קוסמטיקאית אמרה לי שפילינג גרגרים גס מדיי לעורי. אני מחפשת פילינג עדין ואיכותי, ומסכת לחות טובה. תוכלי להמליץ לי ? דבר נוסף, יש לי נקבוביות פעורות באף ומעט שחורים שאני מוציאה דרך קוסמטיקאית. מבחינה כלכלית איני יכולה ללכת לטיפול פנים בתדירות כה גבוהה לניקוי. כיצד אוכל להוציא את השחורים ולנקות בעצמי ללא לגרום לנזק ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מסכה לפנים - לשושי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שירי, אינני יכולה להמליץ לך

    שוש מאור
    10/11/2008

    באתר זה על פילינג זה או אחר כי אני מנועה מלפרסם כאן חברות ללא תשלום. בכל מקרה לא הייתי עושה זאת כי עור פנים (בניגוד, אולי, למוצרי איפור), צריך לאבחן היטב ובעין מקצועית אני מציעה ללכת לייעוץ או לטיפול אצל קומסטיקאית מקצועית ושהיא תמליץ לך על תכשירים. יש פילינגים שונים ומשונים, וגם בין הגרגריים יש עדינים יותר ופחות. לא בטוח בכלל שאת צריכה מסיכת לחות אם יש לך קרם לחות טוב. את עוד צעירה ובטוח שיש דברים חשובים יותר שהעור שלך זקוק לו (כמו קרם עיניים, פילינג, מסנן קרינה איכותי לפנים. סרום וקרם לחות טובים). אני לא מציעה ללכת לפארמים ולהתפתות לכל מיני דילים ומתנות - הם לא מקצועיים וכך גם המוצרים שנמכרים שם.
    לגבי ניקוי קומדונים - בשום אופן לא ממליצה לך לעשות זאת לבד. הן בגלל הנזק שאת עשויה לגרום לעצמך, הן בשל תנאי הסטיריליזציה הירודים בתנאי הבית וגם.. צריך לדעת לעשות זאת נכון. אם תתמידי להשתמש בפילינג אולי תמעיטי יותר לבקר אצל קוסמטיקאית, אבל עדין אינני רואה אופציה של לוותר עליה כליל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו