הסרת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער
    רני
    08/03/2007

    דבר ראשון שלום ויום האישה שמח לכולן !
    שמחתי למצוא את הפורום הזה - אשמח לדעת אם תוכלו לייעץ לי..
    אני נוהגת להסיר שיער באזור המפשעות בעזרת סכין גילוח אבל הבעייה שנגרמת היא.. פצעונים קטנים באזור והעור נשאר מגורה אפילו יום אחר כך! בנוסף נשארות נקודות שחורות על העור - שזה ממש לא אסתתי. ניסיתי גם דפילטורים שונים בינהם של "וויט" - התוצאה הייתה דומה.
    נראה שהאפשרות היחידה שנשארה לי היא שעווה אבל רק המחשבה מזעזעת אותי בעבר הייתי משתמשת הרבה בשעווה לאזור השפם והרגליים ככה שאני מודעת לכאב.
    לפני שאנסה את הפיתרון הזה אשמח לדעת אם יש עוד דרך להוציא שיער מהשורש.
    אגב הגיל שלי - 21.
    תודה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער

    רחלי אלמקייס
    08/03/2007

    אמליץ לך לעשות שעווה, היום יש שעוות מיוחדות על בסיס שרף, תעזרי בקוסמטיקאית.
    בטיפול הראשון יתכן כאב קל בגלל החוזק של השערה אבל הכאב יפחת כבר בטיפול השני ואת תקבלי דילול של השיער במשך הזמן והאזור יהיה בעל מראה אסטטי.
    הסרת שיער במפשעות צריכה להעשות בשעווה חמה בלבד. - זכרי זאת כשאת פונה לקוסמטיקאית.
    בהצלחה,אשמח לעשות לך טיפול כתבי לי את האימייל שלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו