ייעוץ בבקשה.עני לי.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ייעוץ בבקשה.עני לי.
    לירן
    09/03/2007

    אני לוקחת את הכדורים ריואקוטן.....זה מעולה...זה עזר לי מאוד, אני כבר 8 חודשים עם זה ונותר לי בערך עוד חודשש וחצי לסיום הטיפול.
    לפני הטיפול היו לי פצעים ענקייים שאת לא תאמיני לי אם אני אגיד לך שה היו בגודל של ג'וק ואפילו הרופאים לא ידעו מה זה.
    זה היה אפילו מסוכן נורא , חשבו לאשפז אותי ולנתח את זה.
    וזה פצע...אז כדי שתביני את חומרת המצב של הפצעים שהיו לי.
    כל פעם מחדש יצאו לי פצעים כאלו.
    תודה לאל!!! תודה!! שהריואקוטן עזר לי, וכבר אין לי פצעים בכלללל...
    בעיה היא האדמומיות שעל הלחיים , בעזרת מייקאפ וסומק לא כל כך רואים את זה. אבל בכל זאת רואים שהעור לא במיטבו.
    יש קצת סימנים לא משו מיוחד. אבל האדמומיות שעל הפנים חייבת לרדת! ואני לא יודעת איך לעשות זאת.
    הייתי רוצה שתכתבי לי במהרה , תכשירים שלא יעשו לי נזק.. עדיף טבעיים ולא קוסמטיים זה לא עושה לי טוב כל כך לעור הפנים.
    אני בת 16.
    תודה רבה רבה רבה מראש . אשמח אם תעזרי לי!
    ותדה לך שאת עוזרת לבנות אחרות , זה באמת חשוב.
    תודה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוץ בבקשה.עני לי.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור

    שירה אוחיון
    11/03/2007

    אני כמאפרת אמליץ על מייק-אפים על בסיס מים בלבד, וכאילה שלא דורשים המון פודרה. חשוב לתת לעור הפנים לנשום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ למטופלת ברקוטאן

    רחלי אלמקייס
    12/03/2007

    נתחיל ונסביר שהרקוטאן גורם לתופעות של :
    1. לעור רגיש ואדמומי.
    2. ליובש בעור.
    3. לקילופים בעור.
    ולכן עליך לעשות מספר דברים על מנת להגן על עורך ולהטיב עימו, ואילו הם:
    א. לא להיחשף לשמש ובכל יציאה מהבית (בשעות היום בלבד) למרוח את הפנים במקדם הגנה, בנוסף השתדלי להשתמש בכובע ומשקפי שמש.
    ב. שימוש בקרם לחות או בסרום לחותן יעזרו לתחושת היובש.
    בקשר לאדמומיות זו אחת התופעות שגורם השימוש ברקוטאן, התופעה תחלוף בערך כשבוע מסיום השימוש אבל בנתיים תוכלי להשתמש בסרום "סופר אמוליין" של חברת סומה הרבה,המבוסס על מיצוי צמח הקמומיל שתפקידו להרגיע ולהעניק לעור לחות.
    בזמן השימוש בקרוטאן אסור לך לעשות כל סוג של טיפול קוסמטי כולל שעווה בכל חלקי הגוף ואפלציה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה תודה!

    לירן
    12/03/2007

    תודה רבה לכןן, עזרתן לי מאוד במתן התשובה שלכן.
    חשוב לי לציין כי אני באמת נזהרת מהשמש...
    משתמשת במיי קאפ על בסיס מים, ומנקה את עור הפנים כדי שיתאוורר.
    ואכן אני יודעת ונוכחת לדעת , כי זה על בשרי ,שאכן יש קילופים .
    אני מודה לכן על תשובתכן. ועכשיו אני רגועה כי הסברתן לי שהאדמומיות שלי תעבור אחרי שבוע מסיום הטיפול..(:
    ואני רגועה....יופי.
    באמתת תודה לכן מקרב לב.
    יש לי עוד שאלה קטנטנה...והיא:
    אם נישארו לי סימנים באיזה דרך יש לתקן את המקום בו נישארו הסימנים?
    יש כאן אחת ששאלה את אותה שאלה ואפילו הרחיקה לכת אמרה ניתוחים וטיפולים כימיים. אבל את אמרת שיש טיפולים שלא דורשים ניתוחים וכו'.
    מהם בדיוק הטיפולים?
    תודה רבה רבה רבה עזרתן לי באמת תודה!!!!!!!!!!
    אורית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו