אדמומיות בלחיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אדמומיות בלחיים
    דוד
    28/12/2008

    שלום אני בן 18 בשלוש שנים האחרונות אני סובל מלחיים אדומות הלכתי פעמיים לרופאי עור קיבלתי פעם אחת משחה בשם ניזורל ופעם שניה משחה בשם טבעקוטן יש לציין ששום דבר לא עזר לי לפתור את הבעיה זה ממש מפריע לי הדבר הזה רציתי לשאול האם קיימת משחה או טיפול מסוים בשביל להעלים את האדמומיות מהפנים ?? בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אדמומיות בלחיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי דוד, השאלה מה מהותהאדמומית. האם

    שוש מאור
    28/12/2008

    נראה כנימי דם בולטים או שהמקור הוא פצעונים או דלקת תת-עורית? קשה כך לתת תשובה ואני מניחה שהרופאים איבחנו את הבעיה טוב יותר ממני, מבלי לראות את הפנים. מה היתה אבחנתם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה שזה יותר

    דוד
    28/12/2008

    דלקת תת עורית זה פשוט חלק לגמריי כמו כל הפנים רק שבאיזור הלחיים זה אדום רופא אחד אמר שזה אולי פטריה בעור ונתן לי ניזורל רופא עור אחר אמר שזה זיהום בעור ונתן לי משחה בשם טבעקוטן וכמו שציינתי קודם שניהם לא עזרו לי .. אני אשמח מאוד אם תעזרו לי לפתור את הבעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוד, לפי מה שאתה מתאר

    שוש מאור
    29/12/2008

    לי נראה יותר שזה קופרוז. נטיה לאדמומית שהיא כתוצאה מכלי דם קטנטנים (נימי דם) שנראים דרך העור. האם אתה נוטה להתאדם כתוצאה מפעילות גופנית? ביום חם? אם התשובה חיובית - לא ממש יש מה לעשות עם זה. יש כמובן כל מיני קרמים שתפקידם "לקרר" את העור וכן לכווץ כלי דם. התוצאה לא מובהקת אם כי יכולה להקל במעט על המראה. ממליצה לא להיחשף לשמש, וכן לא להיחשף להפרשי טמפרטורה גבוהים (לקפוץ מסאונה חמה לבריכה קרה..) וכן - לשתות אלכוהול בצורה מאוד מדודה ומתונה. כל אלו יגרמו להחרפת האודם. הקופרוז לרוב הוא גם בעיה גנטית. האם למישהו ממשפחתך יש תופעה דומה? אם כל אלו לא נראים כמו המקרה שלך - מציעה לפנות לרופא נוסף לאיבחון מדויק. אולי מומחה לכלי דם? בהצלחה! אשמח שתעדכן אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל

    דוד
    30/12/2008

    תודה על העזרה. עכשיו ככה אני באמת אחרי נגיד פעילות ספורטיבית אני נהיה ממש אדום אבל כתבת שאולי זה גנטי ? .. לא חושב כי לאף אחד מהמשפחה שלי אין להם את זה ודבר נוסף מזתומרת מומחה לכלי דם ? שני הרופאי עור שהייתי קודם לא היו אמורים לאבחן את מה שאמרת לי ? האם קיים רופא עור מיוחד לכלי דם ?? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן, הם היו אמורים לאבחן

    שוש מאור
    30/12/2008

    קופרוז, אם זה אכן זה. להם, מן הסתם, יש יותר ידע בנושא. לכן גם כתבתי שכדאי שתשמע עוד רופא עור ואולי גם תשאל אותו אם זה לא במקרה קופרוז?.. אין מומחה לכלי דם שהוא רופא עור. יש המטולוג - שהוא מומחה לכלי דם. לא חושבת שיש טיפול לקופרוז (תלוי באיזו מידה הוא מופיע), אבל אם זה אכן זה - תתייעץ גם עם המטולוג. בכל אופן תתחיל עם עוד רופא עור. או אולי קוסמטיקאית שתוכל לראות אותך ותאבחן בוודאות רבה יותר אם זה קופרוז.. אני מעלה אך ורק השערה אבל היא אינה מבוססת על כלום (למעט על תשובותיך) היות ואינני רואה אותך פנים מול פנים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו