אקנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אקנה
    -
    30/12/2008

    איך לא להחריף אקנה ?!!? יש לי כבר חודש בערך 2 פצעים במצח וכמה בסנטרר...בחיים לא היה לי כל כך ההרבה וזה לא נעלם !!! אני לא רוצה לשים משחות למינהם ככי קרה לי פעם שזה ניפח יותרר. מה לא לעשות כדי שזה לא יחריף??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדבר הכי חשוב כדי לא

    שוש מאור
    31/12/2008

    להחריף אקנה - והכי קשה לעשות - לחלק מהאנשים - הוא לא לגעת!! חבר'ה צעירים נוטים לגעת "ולפוצץ" פצעים כי זה מציק להם/כואב להם/מכוער להם וכו'.. מה שבפועל גורמים - הוא החרפת המצב, זיהומי משנה, צלקות וכתמים בלתי הפיכים, ועוד מרעין בישין. ממליצה ללכת לקוסמטיקאית או לרופא עור ולטפל בבעיה בעזרת אנשי מקצוע ולא בעזרתכם האדיבה והעצמאית..
    צריך לבדוק מספר גורמים: גיל, תזונה, איזון הורמונאלי, תרופות מסויימות, מצב נפשי ועוד סיבות רבות ומגוונות להתפתחות אקנה. גשי לאיש/אשת מקצוע לשיחת ייעוץ והכוונה - ויפה שעה אחת קודם..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא נוגעת בזה

    -
    01/01/2009

    בפעם האחרונה שהייתי אצל קוסמטיקאית היא פוצצה, וזה באמת קטן יותר עכשיו..אבל עדיין כמו שאמרתי יש במצח...בזמן האחרון הייתי במצב לא טוב והיו לא בעיות ולא אכלתי כלום כמעט 3 ימים יכול להות שבגלל זה יצא לי בסנטר... אני פוחדת שזה אולי מאיזה סבון או קרם..להפסיק את השימוש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם הז נראה יותר כגירוי (פצעונים

    שוש מאור
    01/01/2009

    קטנטנים) ואת חושדת שזה מאיזשהו תכשיר, שמפו, תכשיר שיער, איפור וכו' ששינית לאחרונה - זה בהחלט אפשרי! במקרה כזה הפסיקי את השימוש בו וראי אם הפצעונים עוברים. אם המצב ישתפר חזרי להשתמש בו - אם הםצעונים יחזרו תדעי בודאות שזה מהתכשיר. כך תוכלי לבדוק את זה. במקרה של אקנה הניסיון הזה לא ישנה את מצב הפצעונים. צריך לקבל מהקוסמטיקאית מספר תכשירים שיעזרו לך להתמודד עם הפצעים, אם ביצעת כבר ניקוי פנים, כאלו שיעזרו ליבש, לרפא, למנוע חדשים ובעיקר לסייע בהעלמת הסימנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו