פעולות למניעת הזדקנות עור הפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעולות למניעת הזדקנות עור הפנים
    דפי
    13/01/2009

    היי, אני בת 44. נראית צעירה לגילי. תמיד היה לי עור חלק ומאד יפה. ללא פצעים, עור רגיל, לא שמן ולא יבש. תמיד הקפדתי על שגרת טיפוח: קרם לחות ביום, קרם מזין בלילה, קרם עיניים סרום וכל מה שצריך. לאחרונה אני גם משתמשת בלילות בקרם שעושה פילינג עדין לפנים, עם חומצה גליקולית, כך שהעור גם מתקלף ומתחדש ואז לילה למחרת אני שמה קרם מזין כלשהוא.(גם קרם עם ויטמין E) לאחרונה הנושא מטריד אותי יותר: מה עוד אני יכולה כדי לשמור על העור שלי מהזדקנות/התקמטות? המליצו לי על פילינג עמוק (זה שגורם לעור להתקלף לעומק)-האם זה מומלץ? ממש לא בא לי על הפעולה הזו. אני בטוחה שיש עוד דרכים לשמור על העור צעיר ויפה לאורך שנים. אפשר לקבל המלצות מה עוד לעשות? איזה קרמים או פעולות קוסמטיות לעשות? אני גם אציין שאני עושה ספורט ושותה הרבה מים כי המים הכי חשובים לעור. תודה מראש על כל התיחסות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי דפי! כמה נעים לשמוע

    שוש מאור
    15/01/2009

    על מישהי עם מודעות גבוהה כלכ-ך ורצון עז לשפר ולטפח מבלי להגיע "לרגע אחד מאוחר מדי"... בסה"כ נשמע לי מצויין כל מה שאת עושה. כמובן שהכל באויר כי הכי נכון לראותך, לבדוק מה מצב העור שלך ואם אכן הוא מקבל כל מה שצריך. אם העור שלך מטופח ויפה איני רואה כל צורך בפילינג עמוק. כן נכון לעשות מדי ערב פילינג קטן בבית (קרם חומצות - שנדמה לי שאמרת שאת משתמשת בו). גשי לייעוץ מקצועי אצל קוסמטיקאית מיומנת שמשתמשת בחומרים פעילים טהורים ואיכותיים והיא תדריך אותך לגבי הטיפול הנכון לעורך, תוך התחשבות במצבו, בגילך ובאורח חייך. חשוב מאוד!! לא לשכוח להשתמש במסנן קרינה ביום כאשר משתמשים בחומצות בלילה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו