אקנה-שאלה לקוסמטיקאית היפיופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אקנה-שאלה לקוסמטיקאית היפיופה
    מישהו
    26/07/2007

    יש לי אקנה בפנים כבר כמה שנים אני בן 17 +
    זה כזה מיאש הם ממש כאלה קבועים על הפנים ולוקח להם יותר מחודש להתרפא לפצע חדש
    זה מיאש מה אני יכול לעשות חוץ מרוקוטאןן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה

    רחלי אלמקייס
    26/07/2007

    ראשית צריך לראות קוסמטיקאית כי כל אקנה לגופו ובנוסף לפי מיקום הפצעים ניתן לדעת לפעמים על כל מיני גורמים פנימים שמבאים את האקנה כמו תזונה לקויה בעיות עיכול חוסר בשתיה בעיות הורמונליות וכו'.
    באופן כללי במצב אקנה יש לשמור על הגיינה של העור ביתר צומת לב זה אומר רחיצת הפנים בוקר
    וערב בסבון שאינו מייבש אמליץ לך על אנטי בק של דרמלוגיקה או סבון גליקולי של אם די פורמולשיין, יש לשים לחות קלילה על בסיס מים על מנת ללחח את העור
    יש לדאוג לא לשפשף ולנגב את הפנים בחוזקה על מנת לא לגרום להעברת מוגלה וחידיקים ממקום למקום בעור , עליך לדעת שישנם סוגים רבים לאקנה ולא בכל סוג כולה הקוסמטיקאית להתערב ולטפל , אשמח להיפגש עימך ולתת לך את הייעוץ המתאים לסוג עורך אני נמצאת במספרה של שוקי זיקרי רחוב בן יהודה 183 ת"א או שתשאיר לי את האימייל שלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו