אובדת עצות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובדת עצות!
    מאיה
    27/01/2009

    היי יש לי בעיה אני בת 20 ואני בחורה שמאוד חשוב לה הטיפוח. לאחרונה הבחנתי בדבר שלא היה קיים אצלי עד לתקופה האחרונה וזה פנים שומניות בטירוף! כשאני מתאפרת בבוקר זה נראה נפלא אבל כשאני חוזרת מהעבודה הפנים שלי מבריקות שאני מסתכלת ונבהלת! זה ממש כאילו נוזל ממני עוד שנייה נהיה כתם פה כתם שם! אני מאוד מקפידה על ניקיון הפניים בבוקר ובערב עם סבון/פילינג/מסיכות! אני משתמשת במייק אפ נוזלי של מדינה וגם פודרה ניסתי כבר את הכל!!!!!! ממש מטריד אותי שבסוף היום אני נראית כאילו שפכו עלי מייקאפ! מה אני יכולה לעשות כדי למנוע את זה ?!!??!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובדת עצות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מאיה, ניתן לטפל בשומניות י

    שוש מאור
    28/01/2009

    יתר. צריך כמובן לראות את עורך ואפשר לתת לו תכשירים שונים שיאזנו את הפרשת החלב. האם יש גם פצעונים כתוצאה משמנוניות היתר? קומדונים (נקודות שחורות)? יתכן שאחד התכשירים שאת משתמשת בו גורם להפרשת יתר של חלב - וגם את זה צריך לבדוק (מה הם מכילים) הנקודה המנחמת בשבילך, אם לא נוספו לך פצעים בעקבות השינוי שחל בעורך, היא שעור שמן מזדקן הרבה יותר לאט מעור יבש... ולכן בעוד כ-15 שנים את תקטפי את הפירות כשתהיי נטולת קמטים... אבל,
    באמת, כדאי לראותך ולבדוק את התכשירים שלך ולהבין מה קרה לפתע פתאום, מה גרם לשינוי באופי העור
    . בנוגע לאיפור אני בטוחה שרינת תוכל לייעץ לך טוב ממני, אבל את המייק-אפ אפשר לקבע עם פודרה כך שהוא לא יזל ויש גם מייק-אפים דחוסים או שמכילים יותר פודרה בתוכם כך שהם עמידים יותר, לא מבריקים ולא "נוזלים".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל תודה על ההתייחסות

    מאיה
    28/01/2009

    אני צריכה ללכת לרופאת עור או לקוסמטיקאית? ומה אפשר לעשות בנתיים כדי שהאיפור יישאר נורמלי במהלך היום? אני משתמשת בפודרה אבל זה לא עוזר או שאני לא שמה טוב לא יודעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספיקה לצורך העיניין קוסמטיקאית

    דוד
    28/01/2009

    רפואית טובה. אני מקווה שגם רינת תייעץ לך לגבי המייק-אפ. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מאיה,

    רינת פלג
    28/01/2009

    אז עכשיו אחרי ששוש ענתה לך בעניין איזון העור, נתפנה לעסוק באיפור.

    חשוב מאוד לאזן את העור כדי להגיע באמת לתוצאות יפות. בכל מקרה, לעור שמן מומלץ מאוד להשתמש במייק-אפ נוזלי, משום שהוא מבוסס על מים ולכן מתייבש ומתקבע במהירות על העור. אם אחרי מייק-אפ נוזלי העור עדיין מבריק ושומני, ניתן להשתמש בפודרה כדי למנוע את ההברקות והשומניות.
    בכל מקרה, אני ממליצה לך לרכוש פודרה בתפזורת (פודרה מקצועית) ולא את הדחוסות שיש למצוא בפארמים, מהסיבה הפשוטה שבשימוש בפודרה בתפזורת את בעצם מוציאה יותר חומר בכל פעם וככה את בעצם מפדרת בכמות המתאימה בעצם לסוג העור שלך.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו