טיפול פנים-שחורים-שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול פנים-שחורים-שאלות
    נועה
    04/02/2009

    שלום אני נערה בת 16 יש לי הרבה שחורים והנקבוביות שלי בלוטות כבר כמה שנים, פצעונים-חצוקנים גם כן אך בדרך כלל מופיעים יותר בזמן המחזור אבל זה לא הדבר הבולט. אני מתמידה ומנקה כל יום את הפנים, הולכת לקוסמטיקאית כל חמישה שבועות. אני לא רואה שיפור או הפחתה בכמות השחורים, אחרי כל טיפול פנים אין שחורים אבל לאחר כמה שבועות הפנים שוב מלאות ואני הולכת לטיפול כל חמישה שבועות. האם באמת כדאי ללכת כל חמישה שבועות (כל פעם לפני טיפול אני מתלבטת אם ללכת) או לחכות עוד זמן? בכל טיפול הקוסמטיקאית מוציאה לי הרבה מאוד שחורים. התופעה של כמות שחורים גדולה היא לכל החיים עוד שהיא קטנה לאחר גיל ההבגרות?. זה מאוד מפריע לי בעין אני מתאפרת מנסה להסתיר אך גם הנקבוביות בולטות. יש לי גם פצעונים תת עורים בדרך כלל באזור השיער והשחורים, למה הם מופיעים אני מבינה ולכן מקפידה מאוד על ניקיון. אבל השאלות שלי באמת נוגעות לעניין הכמות השחורים והאם באמת ללכת לטיפול כל חמישה שבועות או לחכות יותר זמן כל חודשיים נגיד (אני לא צריכה להוסיף שהטיפולים יקרים) מה דעתכן? מה ההמצלה? אשמח אם תעני לי בהקדם. תודה רבה נועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול פנים-שחורים-שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי נעה, אני מבינה אותך.

    שוש מאור
    04/02/2009

    באמת קשה לחיות עם המחזוריות הזו של הפרשת החלב המוגברת בגילאים שלך. לא נראה לי שאהיה אשת בשורות בשבילך. את אכן צריכה ללכת לקוסמטיקאית לנקז את הקומדונים. במיוחד אם הפרשת החלב (השומן) אצלך מוגברת כעת. זו תופעה של "גיל ההתבגרות" ונובעת מהפרשת הורמונים מוגברת שמשפיעה על בלוטת החלב.; היום ניתן על ידי תכשירים שונים להפחית במידת מה את הפרשת השומן וגם לצמצם מעט את הנקבוביות. עדיין כדאי לנקז את השומן העודף מן הנקבוביות שכן אם לא תעשי זאת הן תזדהמנה ואז תסבלי גם מפצעים, צלקות, כתמים וכו'. עם הזמן ההורמונים יתאזנו ותהיה הפחתה בשומן המופרש (גיל 18-20) ותזדקקי לפחות טיפולים. למען הסדר הטוב צריך לציין שיש גם תרופות שמשפיעות על הפרשת השומן של בלוטת החלב אבל בנוגע לזה צריך להתייעץ עם רופא עור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ו...

    נועה
    04/02/2009

    איזה תכשירים עוזרים כמו שציינת להפחית את הכמות ולצמצם נקבוביות? הבנתי שאת חושבת כי צריך לעבור טיפולים את הקוסטיקאית אבל באיזה תדירות לדעתך? תודה מראש נועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשיפור נקבוביות מורחבות

    דוד
    05/02/2009

    אפשר להשתמש בתכשירים על בסיס נגזרות ויטמין A (רטינול או רטאויט או רטין A) שני האחרונים ניתנים על ידי רופאי עור בלבד.כמו כן שימוש קבוע בחומצות אלפא וביתא הדירוקסיות יכולים לשפר את מראה הנקבוביות. לגבי ויסות השומן - שוב - נגזרות ויטמין A יתרמו גם הם לעניין ויצמצמו את הפרשת השומן. לגבי המלצות לחומרים מסוימים, פני אלי למייל האישי, אני מנועה מלפרסם חברות ותכשירים מסויימים בפורום הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו