צמיחה פנימית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צמיחה פנימית
    אירה
    13/02/2009

    בפעם האחרונה הסרתי שערות במפשעה בשעווה אצל קוסמטיקאית חדשה, היא מרחה לי שמן לאחר ההסרה וכשהתחילה צמיחת השיער חלקן צמחו לתוך העור עם אדמומיות קלה. הסרתי שערות אלו בעזרת פילינג ופינצטה. עברו כבר כמעט חודשיים והצמיחה הפנימית חוזרת, מה הסיבה לכך, הרי לפני זה מעולם לא היה לי, ןאיך למנוע ולטפל בזה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צמיחה פנימית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמיחה פנימית של שערות

    שוש מאור
    13/02/2009

    אופיינית לאזור המפשעה ואין לזה שום קשר למריחת השמן לאחר השעוה. הסיבה למריחת השמן היא המסת והסרת שאריות השעווה. לצערי אני לא יכולה להבטיח לך שבפעם הבאה השערות לא תצמחנה לתוך העור, זהו אזור בעייתי ולאנשים מסויימים יש נטיה לצמיחה פנימה. את נהגת נכון כשהשתמשת בפילינג ע"מ שיעזור להוריד את שכבות העור ולהקל על הוצאת השערות. וזו גם הדרך הלאה. הבעיה שכל "חיטוט" שלך עם פינצטה ומחטים בעור עלול להשאיר צלקות ולכן מה שפחות להתעסק עם השערות כך ייטב. הצעה נוספת: להסיר שערות במכשיר לייזר או אנרגיית אור אחרת ו"להיפטר" מהשערות אחת ולתמיד, וגם מהשערות החודרניות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו