מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפולי פלינגחלי14/02/2009
לשש שלום רב, היתי מבקשת את העצתך הנושא פלינג שטחי לפנים: ובכן לפני מספר חודשים הגעתי לקוסמטיקאית בעל ותק של 30 שנה הכרתי אותה בעבר. הציע לקראת האירוע, חתונת בני, טיפול מיוחד שאראה מילין דולר. כמובן רציתי כך להראות. ביום גדול זה. עשיתי פלינג שטחי, מריחה חומצה שאני אמורה להתקלף לאחר יומיים, וטיפולים מסביב לעניים.כמובן הטיפול לא עושים את שניהם יחד. בקיצור קניתי כמובן גם קרם הגנה , וקרם הזנה כל הנושא של הפלינג והעניים זה 2700 ש"ח קרמים הנוספים + הערכת בוטוקס בקיצור יצאתי בנק של 4.600 יחד עם הקרמים. שאפתי כל כך להראות מיליון דולר התכאכזבתי !!!! תשלומים אני עדיין משלמת. הפלינג לא ממש עבד - לא ראיתי שום שינוי אחרי 4 טיפולים , כמו כן הטיפול מסביב לעניים לא רואים דבר. לא צייניתי - אנ בת 52 הקמטים ש יש לי מסביב לעניים שזה המפריע לי מסקנה שעסקתי - שום מוצרים והכי טובים יכולים לעזור זה בולישט האומנם ? אנא תקני אותי אני מרגישה שרימו אתי כאדם מקצועי- האם רק ניתוח - מתיחה יכול לעזור - הקרמים זה רק לרוקן את הכיס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי חלי, צר לי שכך את
שוש מאור15/02/2009מרגישה. הטעות היסודית של הקוסמטיקאית היתה שתיאום הציפיות בינך לבינה היה לקוי. כשמדובר על פילינג שטחי - זה פילינג שטחי!.. אי-אפשר לצפות לניסים ונפלאות מפילינג שכזה. אבל אם מתאמים ציפיות ואומרים לך שהוא ישפר את מרקם העור, העור יראה בוהק, זוהר, אחיד ו"חדש" יותר , אבל בשום אופן לא יעלים קמטים! אז לא היית מאוכזבת כל-כך...פילינג שטחי מחדש את תאי העור ברמת האפידרמיס הכי עליון, וכן גם גורם לשיפעול תאי העור וליצירת תאים חדשים, שיתנו מראה בריא יותר לעור ושגם מכילים אלסטין וקולגן חדשים שעם הגיל יצירתם מואטת. כאשר מדובר על פילינג עמוק (שאותו מבצע רופא בלבד) מקלפים את כל האפידרמיס ואף את הדרמיס ואז יש אפשרות להוריד גם קמטוטים, קמטים לא עמוקים מאוד וגם פיגמנטציה. אבל - זה פילינג אחר. כואב מאוד, מנטרל מהעבודה, אסור להיחשף לשמש ו..יקר הרבה יותר. אינני יודעת באיזה חומרים השתמשה אותה קוסמטיקאית אבל אני נוטה להאמין שאם היא בעלת ותק של 30 שנה היא יודעת ומבינה מה היא עושה. כאמור, הבעיה היא בתיאום הציפיות.. אין ספק שאם מדברים על קמטים עמוקים יותר (במיוחד באזור הצואר) יש צורך בניתוח.. אני כן ממליצה לך להמשיך ולהשתמש בחומצות באופן סדיר כי הם אלו שיגרמו לעור שלך להתבגר לאט יותר ולהתחדש "מלאכותית" בצורה מהירה יותר. השינוי אינו דרמטי ונראה ביום אחד כי אם איטי ומתמשך. את הפירות תקטפי בעוד 10 שנים כאשר העור יראה פחות מבוגר, פחות מקומט וופחות מוכתם מעור של מישהי אחרת שלא משתמשת בחומצות ולא חוננה בגנים מדהימים.. מקווה שהורדתי לך, אפילו במעט, את המרירות ואת חוסר האמון, כי חבל שאת מרגישה כך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לשוש
חלי15/02/2009רב תודות לתגובתך פרט מהקמטים, העניין שאני לא מרגישה בשום שינוי בפנים [באותו זמן יש הרגשה של מתיחה אבל מיד אחרי יום הכל עובר. אזי, אני פשוט חושבת שהסכום שילמתי יקר ואפילו לחינם 2,700 ש"ח לכן איבדתי את האמונה. בכל אופן תודה לך חלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)