ניקוי פני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניקוי פני
    חלי
    16/02/2009

    לשוש שלום לך, הייתי רוצה לדעת כיוון שהדיעות מנוגדות. ומבלבלות בנושא ניקוי פנים, האם טוב יותר לנקות את הפנים בוקר ערב עם חלב פנים ומי פנים המתאימים לעור, או עם סבון או גי'ל ניקוי. בתודה מראש חלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניקוי פני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי חלי, ניקוי פנים

    שוש מאור
    16/02/2009

    בדרך כלל, לדעתי, חייב להיות בערב. וזאת היות וכל היום אנחנו מסתובבות בחוץ, חשופות ללכלוך, זיהום אויר ופיח, עשן סיגריות, זיעה ועוד ובסוף היום אני רוצה לישון עם עור פנים נקי. בודאי לפני ששמים עליו איזשהו תכשיר. לגבי הבוקר - זה תלוי בסוג העור. אם העור שמן ומפריש ואת מרגישה צורך לנקותו שוב (או מעשינים לידך) - אז נקי שוב. אם לא- מספיק לשטוף לעניות דעתי במים.
    לגבי תכשיר הניקוי - אני אישית מעדיפה ג'לים, סבונים, מוסים וכו'. לא אוהבת חלב פנים. גם כי הוא מצטבר בנקבוביות ויש צורך לנקותו אח"כ בנוסף עם מי פנים, סתם תהליך מסורבל, וגם כי הוא יוצר קומדונים מהצטברותו בנקבוביות. הוא מצריך תכשיר נוסף (מי פנים) ותהליך ניקוי נוסף בעוד שסבון הרבה יותר קל לתפעול. למרות זאת, יש עדיין אנשים שמעדיפים ונעולים על חלב פנים כי לדעתם הוא "פחות מייבש". אני לא מקבלת טענה זו כי אם משתמשים בסבון מתאים הוא אינו אמור לייבש, אלא אם אנחנו רוצים בכוונה שייבש - ואז הסבון יכיל חומצות וכו'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו