מייקאפ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מייקאפ
    דליה ש.
    01/03/2009

    אני מעונינת לקנות מייקאפ,יש לי פגמינטציה שחבל"ז,אבל אני לא מתאפרת על בסיס יומיומי משום שזה עושה לי תחושה של לכלוך,בעוד שאני אוהבת הרגשה נקיה.בכל אופן,אז כל מקום שאני נכנסת אליו יש דיילות,שכל אחת ממליצה לי הכי הכי על החברה שאצלה היא עובדת.אז אני נמשכתי לפופא ואז אחת אמרה לי מה פתאום היפנים הכי טובים כדאי לך שישיידו.במקום אחר הצרפתים הכי טובים כדאי לך רק סיסלי,רק רק סיסלי.במקום שלישי כדאי לי את הטופ-לנקום. מישהי יכולה לעזור לי בלי אינטרסים?ואני שוב מזכירה שאני בסה"כ מתאפרת עם מייקאפ נניח פעם בשבוע.חוץ מהפגמנטציה יש לי עור מעורב אך חסר לחות משום שאני לא אוהבת לשתות,כמעט לא שותה בכלל,לצערי. תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מייקאפ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל,

    רינת פלג
    01/03/2009

    תתחילי לשתות.... את עושה נזקים גדולים לעור שלך, וחבל. גם הפיגמנטציה תיראה פחות משמעותית אם העור ייראה טוב...

    מעבר לזה, בעניין המייק-אפ - הדרך הכי טובה, היא ללכת לבדוק מייק-אפ בלי כוונה לרכוש אותו. לכי לחנות, הניחי מייק-אפ כמו שצריך , ולא רק באיזו נקודה או שתיים, והסתובבי עם המייק-אפ יום שלם. אהבת? רשמי לך בצד איזה מייק-אפ זה היה, ובאיזה גוון. לא אהבת? חזרי למחרת חנות ובדקי מייק-אפ אחר.

    ברמיזה רק אומר, שלא כל היקרים הם באמת האיכותיים......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו