בעיה שמטרידה אותי מאוד\:

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה שמטרידה אותי מאוד\:
    \:
    02/03/2009

    שלום. יש לי בעיה קצת מוזרה,אני לא יכולה לחיות בלי קונסילר,אני באופן קבוע משתמשת בזה כדי לטשטש את הכחולים מתחת לעינייים ובמיוחד כדי שזה יימצק את העור שמתחת לעיניים אחרת העיניים שלי נראות נפולות וזה ממש לא יפה,אני ממש סובלת,כי מתחילים לצאת לי קמטים מתחת לעיניים,וגם הייתי רוצה לא להיות תלויה בזה,ואני רק בת 15. האם יש קונסילר קבוע או משהו,אני מאוד מקווה שכן...פתרון כלשהו?זה ממש יכול לעזור לי. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה שמטרידה אותי מאוד\:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יקירתי,

    רינת פלג
    02/03/2009

    את רק בת 15, אני ממליצה לך לדאוג לתזונה נכונה ושתייה מרובה שיכולים לעזור לך לטשטש את הכהויות.

    מעבר לכך, כהויות הן גם עניין גנטי, ולזה לצערנו אין פתרון.

    אם התחילו לך קמטוטים באיזור העיניים, אני ממליצה לך בחום להשתמש באופן קבוע בקרם לחות ובקרם עיניים, וכמובן להרכיב משקפי שמש כשאת בחוץ.

    אין צורך להתמכר לקונסילר, מה שגם שהוא מוצר "כבד" לכשעצמו ונותן גם תחושה וגם מראה מעט כבד....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו