התאמת מייקאפ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התאמת מייקאפ
    ליאת
    04/03/2009

    שלום רב! אני משתמשת במייקאפ פודרה וזה נראה על העור שלי כמו חול, כשאיפרה אותי מאפרת של חברת לנקום זה ממש היה יפה ושונה מהמייקאפ שאני שמה. עלי לציין שיש לי עור רגיש עם אדמומיות ועם פצעים ,לעיתים יותר ולעיתים פחות. שאלה נוספת: האם אפשר להגיע אלייך ליעוץ להתאמת מייקאפ ללא תשלום? בתודה מראש, אביגיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התאמת מייקאפ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביגיל,

    רינת פלג
    05/03/2009

    זו עיקר הבעיה עם הדיילות בפארמים.... את לא מקבל תבעצם הדרכה של איך להניח את המייק-אפ, ואז בעצם הרבה פעמים יוצא מה שאת מתארת כאן - הנחה לא נכונה של המוצר, ובעקבות כך מראה לא אחיד.

    אני ממליצה לך לגשת לחנות של איפור מקצועי לצורך התאמת איפור אישית. זו מעין סדנה אישית של 1 על 1 ובה מאפרים אותך במוצרים המתאימים לך. הסדנאות אינן בתשלום והן אורכות משהו כמו חצי שעה דר,כ.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    ליאת
    06/03/2009

    תודה רבה על התשובה. יש לי שאלה נוספת: האם את מכירה את המייקאפים הזולים שעולים 10 ש"ח לבקבוק למשל כמו זה של lady care - זו חברה ברישיון משרד הבריאות ויש להם הכל : איפור , סבונים וכו'? יש לי עור שנוטה קצת לפצעים ואני פוחדת מהזולים. אם זה ברישיון משרד הבריאות אז זה אומר שזה בטוח לשימוש אז למה זה בכל זאת זול כ"כ ? אולי המייקאפים של נחברות המוכרות יקרים כי משלמים על השם? האם אפשר לבוא אלייך ? היכן את ממוקמת? בתודה מראש, אביגיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל,

    רינת פלג
    07/03/2009

    חברה יקרה גם מרשה לעצמה לעסוק במחקר ופיתוח של מוצרים חדשים... המייק-אפים הזולים, עשויים מחומרים זולים ואני באופן אישי, מעדיפה להשקיע קצת יותר כסף ולדעת שאני קונה מוצר שמישהו גם חשב עליו ועבד עליו, ולא שערבבו כמה חומרים ובזה נגמר הסיפור.

    רשיון משרד הבריאות נותן למי שעומד במינימום של המינימום, ואני במקומך גם הייתי נכנסת לאתר של משרד הבריאות ובודקת אם באמת יש למוצר הזה רשיון בתוקף.

    בכל מקרה, אני לא בעד יוצרים זולים כי בתחום האיפור והטיפוח , הרבה פעמים על הזול משלמים מאוד ביוקר....

    אני גרה ועובדת באיזור באר שבע, ככה שאפשר לבוא אליי בכיף, אם את מוכנה להשקיע את הנסיעה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו