איך אני מזהה סוג עור?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך אני מזהה סוג עור?
    .
    06/03/2009

    הייתי אצל קוסמטיקאיות ואחת אומר לי שמן ואחת אומרת לי מעורב שיגעו אותי.. אני אגיד לך בדרך כלל יש לי פצעים באיזור הT ובלחיים העור שלי מדהים(טפו טפו טפו :P) רק אחרי טיפול אצל איזה קוסמטיקאית יצאו לי יש שם פצעים ! יש לי שחורים על האף וטיפה בסנטר...בקושי 5 דקות להוציא..כמעט ואין. אני רוצה לקנות מוצרים מחול .. אבל לא יודעת מה לקחת .. יש לעור מעורב ויש לעור שמן נטול שומן ...ככה הדיילת אמרה לי. זה יקר ולא רוצה לבזבז כסף ויותר גרוע להרוס את העור. מה נראה לך הסוג עור שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך אני מזהה סוג עור?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי תיאורייך העור נשמע מעורב.

    שוש מאור
    06/03/2009

    לא כתבת בת כמה את. האם את מרגישה בבוקר כאשר את קמה שכבה שמנונית על פנייך? האם העור מבריק? אם התשובה לכל זה היא לא ואת צעירה, מן הסתם יש לך עור מעורב. אבל כמובן כל זה תיאורטי - עדיין הייתי מעדיפה שקוסמטיקאית רצינית תראה את פנייך ותאבחן את עורך וגם לא הייתי מציעה לך להתפתות ולקנות מוצרים מחו"ל במחירים יקרים.. יש מוצרים טובים גם כאן ולא בהכרח יקרים ואני ממליצה גם כאן לפנות לאשת מקצוע רצינית ולא לדיילת יופי שמקשקשת שטויות ("עור שמן נטול שומן"...)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי אם הוא מעורב אז צריך

    .
    07/03/2009

    להיות נטול שומן? ראיתי מוצרים של קליניק על אחד כתוב שזה לעור מעורב ושמן ואחר לעור שמן(והמוצרים נטולי שומן) זה לא מסתדר לי..או שאני לא מבינה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 18

    .
    07/03/2009

    ואני לא מרגישה את זה אבל בהחלט יש לי פצעים באיזור הT אפילו כתמים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם כך - יכול להיות

    שוש מאור
    07/03/2009

    שהוא גם נוטה לבעייתי. זה ממש אי-אפשר כך לאבחן עור. צריך לראותו. יש גם אפשרות שחלק מהעור בעייתי (אם יש בו פצעים) וחלק רגיל או נוטה לשמן. ואז מטפלים בכל חלק של העור בצורה שמתאימה לו. באזור הפצעים בחומרים אנטיספטיים ואנטי-בקטריאליים ובשאר אזורי הפנים אני חושבת שבתכשירים לעור שמן. אבל שוב - הכל תיאורטי. מבלי לראות את העור ולאבחנו במדויק - כל מה שכתבתי כאן הוא לא מספיק מקצועי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו