רואקוטן ויובש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רואקוטן ויובש
    אפרת
    16/03/2007

    אני בת 31 ואני אמורה להתחיל קורס שני של רואקוטן
    אך אני נורא חוששת מאחר שהעור שלי מאוד יבש
    ומלא בקמטוטים ,כשאני מתאפרת הפנים נראות כאילו ביצה התייבשה על פרצופי וזה נראה נורא
    אך בהתייעצות עם רופא עור הוא אמר שאין מנוס אלא להשתמש בתרופה זו ע"מ למגר את הנגע הזה
    אז מצד אחד -הפצעים נורא מפריעים לי
    ומצד שני הקמטים נורא מפריעים לי
    ואני חוששת שקורס שני יחמיר את התופעה
    חשוב לציין שעברתי פילינג בינוני ע"מ להעלים את הצלקות שנותרו עם השנים וזה תרם לקמטים וליובש
    אני בדילמה וחשוב לי להגיע להחלטה הנכונה
    אודה לתשובתך
    המיואשת...........





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רואקוטן ויובש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 31 - יובש ורואקוטאן

    רחלי אלמקייס
    22/03/2007

    לגבי סיבוב שני של הרקוטאן יש לראות את עור הפנים ואז להחליט אם ניתן לטפל אצל קוסמטיקאית או צריך סיבוב שני של רואקוטן.
    ליובש אמליץ לך בחום למרוח קרם לחות שמרכביו מימיים ובנוסף להשתמש כל ערב בתמצית שניקראת סופר אמוליין - סופר אמוליין תמצית מרוכזת של צמח הקמומיל המעניקה לעור שפע של מים ולחות ומחזירה לעור את גמישותו.
    דוגמאות ללחות שתוכלי להשתמש : לחות הידרטנט של חברת פיטומר.
    ג'ל ביו ריפר של חברת הולילנד.
    זכרי בעת השימוש ברואקוטן אסור לך לעבור טיפולי שעווה, טיפול קוסמטי.
    אסור לעשות כל סוג של פילינג אפילו הקל ביותר.
    חובה ביום לא לשכוח למרוח מקדם הגנה.
    לגביי היובש בשפתיים אמליץ לך על תכשיר יחודיי פרי פיתוחו של חברת יונקה התכשיר הוא קרם לשפתיים עם גוון ורוד, הגוון מעניק מראה קיצי מושלם ואילו חמאת השיאה שבתכשיר ותמציות הצמחים נותנים לשפתיים ברק רכות והמון לחות - התכשיר הינו מסדרת "לה בום".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך!!!

    אפרת
    23/03/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו