מוצרי יונקה - שימוש נכון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מוצרי יונקה - שימוש נכון
    אורית
    01/04/2009

    שלום,
    לאחרונה רכשתי מספר מוצרים של חברת יונקה, אולם אינני בטוחה באשר לאופן השימוש. קראתי בפורום שאת הסרום יש למרוח מעל קרם הפנים ? מדובר בסרום רגיל ולא בדרמול. בנוסף קניתי את הקרמים: אלסטין יום ולילה, קרם העיניים וקרם פרטלייה. לא ברור לי מתי יש להשתמש בכל אחד מהם והאם יש לשים את הסרום מתחת בכל פעם?
    אני בת 32, עור רגיל (מעורב) ללא בעיות מיוחדות. האם הקרמים הללו אכן מתאימים לגילי או שהם "כבדים" מידי?

    תודה רבה על העזרה, אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוצרי יונקה - שימוש נכון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אורית, אינני מבינה איך

    שוש מאור
    01/04/2009

    רכשת כזו כמות של תכשירים, שלא בהכרח כולם מתאימים לך, מקוסמטיקאית מבלי לקבל הוראות איך להשתמש בכל אלו???... מציעה לך לפנות למי שרכשת אצלה את התכשירים בממון רב - ולקבל ייעוץ נכון ומתאים בתמורה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוצרי יונקה - המשך

    אורית
    06/04/2009

    שוש שלום,

    אילו הייתי יכולה לפנות לקוסמטיקאית ממנה רכשתי את המוצרים לא הייתי נזקקת לעזרת הפורום... את הטיפול הקוסמטי קיבלתי במתנה ליום הולדתי ותחושתי היא ש"נדחפו" לי מוצרים לא בהכרח מתאימים מבלי לתת ייעוץ הולם. אינני חשה בנוח לפנות לאותה קוסמטיקאית ולכן אשמח אם כן תוכלי לסייע לי, גם אם ברור לי שזה באופן כללי בלבד, בנוגע לאופן השימוש במוצרים, התאמתם לגילי וכדו'.
    אשמח מאוד לעזרכך. תודה מראש, אורית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורית, פני לחברת יונקה בישראל,

    שוש מאור
    07/04/2009

    על מנת שייעצו לך או שיתנו לך שם של קוסמטיקאית הגרה קרוב למקום מגורייך על מנת שתוכל לעזור לך. ייתכן שחלק מהמוצרים לא מתאימים לך ותוכלי להחליפם באחרים בחברה. על כל מקרה - מקצועית, אינני חושבת שנכון וראוי להתאים לך פרוטוקול לטיפול מבלי לבחון את עורך. את עדיין, לדעתי, אמורה לפנות לאותה גברת שמכרה לך את החומרים הרבים ולבקשה ייעוץ נכון לשישמוש. לגמרי לגיטימי - גם את את כועסת עליה. זו זכותך המלאה. לבחירתך, כמובן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אורית,

    שני
    27/04/2009

    מזל טוב (קודם כל).
    עכשיו נעשה סדר בדברים שרכשת:
    אלסטין יום - קרם לחות ליום המזין ומגמיש את העור ומונע קמטים
    אלסטין לילה - מעניק לחות מרובה לעור ומגמיש אותו
    פרוטליה - נוזל קליל המחדש את התאים ומסיר תאים מתים, מבהיר ומרכך את העור עוזר להחליק קמטים וקימטוטים.
    יונקה סרום - סרום משקם, גדוש בויטמינים המסייע בתיקון פגמים בעור, זהו סרום ממריץ, מסייע במיצוק העור.

    הנני קוסמטיקאית מוסמכת מטעם חב' יונקה.
    אם תרצי עזרה נוספת אל תהססי לפנות אליי.

    מקווה שהייתי לך לעזר,
    תהני מהמוצרים שרכשת

    שני וייס אור-לי
    קוסמטיקאית בגישה אחרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו