עיגולים כהים ונפיחות לבחורה בת 17..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיגולים כהים ונפיחות לבחורה בת 17..
    קארין
    18/03/2007

    שלום לכן,אני רוצה להגיד לכן תודה על הפורום הזה ועל ההקדשה מזמנכן לכתיבה.
    אני בת 17 וסובלת כבר קרוב לשנתיים מעיגולים כהים סביב העיניים וכשנה מנפיחות.דומני ששגרת הטיפוח שלי הינה לקויה:
    א.אני משתמשת בקרם פנים של לוריאל גם על איזור העיינים כיוון שקראתי שאינטרנט שקרם הפנים מתאים גם לאיזור העיניים.
    ב.אני שוטפת את פני בסבון נוזלי של חברת דוקטור פישר וגם שוטפת מסביב לעיניים.
    על מנת לכסות את העיגולים אני משתמשת בקונסילר של לוריאל,הוא מאוד שמנוני ואני שוקלת לעבור לקונסילר של make up for ever אשר קליל יותר.
    אני חייבת לציין כי אני חשה שאיזור העיניים אצלי אינו כפי שהוא צריך להיראות אצל בחורה בגילי,יש לו כבר קמטוטים ומין קווים.
    אשמח אם תעזרו לי למנוע נזק בלתי הפיך.תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיגולים כהים ונפיחות לבחורה בת 17..

    שירה אוחיון
    18/03/2007

    היי. אני ממליצה לך על קונסילר של REVLON מסדרת COLORSTAY. הוא מאוד קל על הפנים, אך עם זאת נותן כיסויי מושלם שנשאר כל היום בלי לרדת.
    לגבי יעוץ קוסמטי, רחלי תשמח לענות לך, אך מנסיוני האישי אכתוב לך שקרם לחות יכול להיות טוב גם לעיניים אך חשוב להקפיד למרוח אותו רחוק מהעיין עצמה. בגלל שהקרם שמנוני הוא זז סביב העיין ועלול להכנס לתוכה (מה שגורם לעיניים נפוחות לפעמים) אז גם אם את מורחת קרם מסביב לעיניים חשוב לשמור מרחק מהעיין עצמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו