התעייצות-מי קאפ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התעייצות-מי קאפ
    rona
    12/04/2009

    :(

    היי.. אני כרגע לומדת אצל ירין שחף.
    יש לנו בערכה- 4 מיקאפים נוזלים של בועז שטיין.
    נאמר לנו באחד השיעורים.. שהמיקאפים מעולים לאיפור מבוגרות.. אך לאיפור כלות שלא מעונינות במי קאפ מוצק.. ורוצות נוזלי זה לא דווקא מומלץ.. עכשיו זה די נזק לכיס.. ואני צריכה כנראה לקנות 4 מי קאפים נוספים נוזלים.. עמידים וטובים ומכסים..(עדיף לי לחכות אבל שיהיה לי כרטיס מאפר נכון?)
    לכן אני פונה אליכם..
    יש לכם המלצות..
    ואם ידוע לכם כמה זה יעלה...
    אה ואיזה גוונים כדאי כי אני אקנה רק 4
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התעייצות-מי קאפ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רונה,

    רינת פלג
    12/04/2009

    ראשית - בהצלחה!

    שנית, אכן לכל חברה יש קשת גוונים של מייק-אפ גם נוזליים וגם מוצקים.

    בד"כ, מ-4 מייקאפים, תוכלי להגיע לכל קשת הגוונים (בתנאי כמובן שרכשת את הגוונים המתאימים - 2 גוונים קיצוניים - הכי כהה והכי בהיר, ושניים נוספים באמצע).

    פני אליי במייל אישי ואוכל לעזור לך יותר ממה שאת חושבת.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו